Har du lagt mærke til, at jeg tit bruger ord som

  • optimere?
  • udbytte?
  • effektivisere?

 

Og at

  • mine nyhedsbreve altid bygger på viden?
  • jeg har sort habitjakke på på billedet?
  • du sjældent læser om mit privatliv, og at jeg hurtigt kommer til sagen?

 

Det er der en grund til.

Siden 2013 har jeg arbejdet efter emotionelle kundetyper. En metode, der ganske simpelt går ud på, at alle kunder er inddelt i 4 kundetyper, der skal påvirkes på hver sin måde for at få lyst til at købe noget.

Derfor skal vi kun vælge én type og fokusere på den hele tiden. Både når vi udvikler nye produkter, og når vi skal markedsføre dem. Den type, jeg henvender mig til, foretrækker, at jeg er professionel og effektiv.
Når vi én gang har valgt type, har vi en fast og meget grundig manual for hele vores markedsføring, og vi undgår at spilde tid og penge på forkert markedsføring.

Hvilken type er du?

Mange af mine kunder arbejder allerede nu efter de emotionelle kundetyper, så jeg har set mange eksempler på, at det virker.

Hvis din ydelse egner sig til det, opnår du mange fordele ved at målrette dine ydelser og markedsføring til samme målgruppe, som du selv tilhører. Det har jeg gjort. Derfor tiltrækker jeg som regel kunder, der kommer til tiden ligesom mig selv.

Læs mere om kundetyperne her.

Andre har også læst:

Skriv dit søgeord og tryk ENTER