Freebien, der får læserne til at strømme til dit nyhedsbrev

Skriv - og sælg - til flere læsere

Bruger du lang tid på dit nyhedsbrev, og får du for lidt ud af det?

Måske overvejer du, om nyhedsbreve overhovedet er noget for dig, eller måske ændrer du strategi for dine nyhedsbreve hele tiden, fordi du ikke kan forstå, at de ikke sælger.

Det kan sagtens være, at du gør det hele rigtigt i dag, og så er det jo ærgerligt, hvis du ikke bliver ved med at skrive. Men hvorfor sælger du så ikke? Højst sandsynligt er problemet, at du skriver til en alt for lille liste. Det er nemlig oftest det problem, jeg påpeger, når jeg rådgiver kunder om deres nyhedsbreve.

Selv hvis du allerede har 500-1.000 læsere, som er en rigtig god start, skal du fortsat have fokus på at få din liste til at vokse. Tænk hvor meget mere du kunne sælge, hvis du fik din liste fordoblet. Og det er slet ikke urealistisk med en effektiv og gennemarbejdet freebie.

Er din freebie ikke god nok, eller har du planer om at udvide med endnu en freebie, kan du effektivisere processen med professionel sparring på din synopsis, før du begynder at arbejde på den.

Få dit eget medie

Når du een gang har opbygget en liste, du kan sende nyhedsbreve til, har du dit helt eget medie og dine faste følgere og ambassadører.

Du kan skrive til dem, når det passer dig, og kun du bestemmer, hvad du skriver om. Derfor er nyhedsbrevene en meget effektiv markedsføringskanal. E-mailmarkedsføring er samtidig den form for markedsføring, hvor du tjener din investering ind flest gange.

Sådan foregår rådgivningsforløbet

  • null
    Du bestiller forløbet i min shop og får du en mail med spørgsmål, du skal besvare (tager maks. en time)

  • null
    Du booker et to-timers rådgivningsmøde i min kalender

  • null
    På rådgivningsmødet spørger jeg ind til dine svar og udfordrer dig på nogle af dem
  • null
    Efter mødet opdaterer du din strategi

  • null
    Du booker en telefonopfølgning på ½ time, hvor vi gennemgår din opdaterede strategi

Herefter har du en mere gennemarbejdet plan, når du begynder på din freebie, så du kan arbejde meget mere effektivt og undgå at begå nogle af de freebie-fejl, som andre har begået. Hvor langt vi kan komme på mødet, afhænger selvfølgelig af, hvor grundigt du har besvaret spørgsmålene forinden.

Lise Terp ny

Lise Terp, konfliktmægler

Valgte Majbritt, fordi jeg ikke ville være prøvekanin

“En af de største fordele ved at have Majbritt med som rådgiver var, at hun fik mig til at blive mere skarp på min målgruppe og kun fokusere på ledere, selv om alle andre også sagtens kan have glæde af bogen.

Det kan man både se på sproget og indholdet. Samtidig bliver det tydeligere for lederne, at jeg er særlig god til netop at hjælpe dem med konflikthåndtering.”

Læs mere

“En anden fordel var, at Majbritt vidste fra starten af, hvad vi skulle tage stilling til. Eksempelvis hvordan bogen kunne udgives i praksis, hvordan kapitlerne skulle struktureres, og hvordan jeg kunne begynde at forberede min markedsføring, allerede mens jeg skrev.

Jeg købte Majbritts rådgivning, fordi hun specifikt har erfaring med bøger og freebies. Så jeg vidste, at jeg ikke ville fungere som prøvekanin. Samtidig kan jeg lide hendes måde at arbejde på.

Der er no bullshit, og hun har ikke spildt mine penge på at hyggesnakke. I stedet har hun udelukkende givet mig kompetent rådgivning om indhold, sprog og struktur og alt det, der ligger uden om selve manuskriptet, så bogen nu lever online.

Uden Majbritts rådgivning og erfaring var min bog aldrig blevet færdig. Og hvis jeg havde fået den færdig selv, ville den ikke vise den kvalitet, jeg står for.

Min baggrund for at rådgive dig om freebies

Jeg er oprindeligt uddannet journalist. Siden har jeg specialiseret mig i onlinemarkedsføring, herunder nyhedsbreve og leadgenerering. Udover mine egne e-bøger har jeg udgivet flere bøger på forlaget Frydenlund, der nu også ligger som e-bøger. Har blandt andet skrevet e-bogen Sælg (meget) mere med nyhedsbreve

Pris for rådgivningsforløbet: 4.500 kroner ekskl. moms

Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig

Kontakt-Majbritt-Lund

Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage

Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.

Kundemagneterne bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.

HAR LØST OPGAVER FOR…

kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
frydenlund
kundereference
Medstrøm
kundereference
kundereference

Skriv dit søgeord og tryk ENTER