Turbodagen | 6 timers effektivt arbejde på mit kontor

Lad os arbejde igennem

Hvor langt tror du, at du og jeg kan komme, hvis vi begge arbejder på din markedsføring samtidig?

Jeg er sikker på, at vi kan komme rigtig langt. Det kan du læse mere om længere nede.

Turbodagen varer 6 timer, inkl. frokost, og begynder om morgenen eller formiddagen, når det passer dig.

Før turbodagen skal du svare på et par spørgsmål, som jeg sender til dig, så vi begge er forberedte og kan arbejde effektivt hele dagen.

6 timers arbejde på mit kontor

+ min forberedelse

+ fuld forplejning

Lyder det som en effektiv arbejdsdag for dig? Så læs videre.

Rene Nørbjerg-10- Portræt

René Nørbjerg, Managementkonsulent, RN Consulting

Meget mere effektivt end seks enkeltsessioner

“Gennemgang af mine forretningsbetingelser, produkter og prisstigninger var noget af det, jeg fik ud af min turbodag.

Herudover fandt jeg ud af, hvilken kundetype jeg skal målrette min markedsføring efter, og jeg fik lagt en markedsføringsstrategi. Majbritt skrev også en af mine nye salgssider for mig, så den passer perfekt til min målgruppe, og fremover kan jeg bruge den som skabelon, når jeg skriver flere tekster.

Endelig skrev jeg også selv en salgsside, som Majbritt nåede at være inde over flere gange på dagen.”

Læs mere

“Det er meget mere effektivt end flere kortere sessioner. Havde jeg i stedet eksempelvis booket seks sessioner, ville de være blevet afbrudt igen efter forholdsvis kort tid. Samtidig skulle både Majbritt og jeg have brugt tid på at forberede os seks gange, og en del af rådgivningstiden ville være brugt på indledende opsummering, og jeg tror langt fra, at mit resultat var blevet lige så godt.

Når vi i stedet sad sammen en hel dag, havde vi en rød tråd, der både gik igennem teksterne og det, vi snakkede om. Selv om vi havde en dagsorden for, hvad vi skulle nå i løbet af dagen, havde vi også tid til at følge de gode ideer. Hvis vi kun havde aftalt et kortere møde, var der en reel risiko for, at vi ikke var gået grundigt ind i de ideer, og at de var gået tabt.

Selv om Majbritt er superstruktureret, er turbodagen meget fleksibel. For eksempel havde jeg ikke selv planlagt, at vi skulle snakke forretningsbetingelser, men Majbritt sagde, at det var uhensigtsmæssigt ikke at have dem på hjemmesiden, at hun havde tjent mange penge – både på egne og sine kunders vegne – ved at sørge for gennemarbejdede forretningsbetingelser, og at det især var vigtigt med min målgruppe. Derfor gennemgik vi forretningsbetingelserne i stedet for at skrive alle de planlagte tekster. Vi fik både styr på, helt konkret hvad jeg sælger, og hvad det koster, hvis kunden skal have enten en almindelig konsulentdag eller en konsulentdag med forberedelse.

Nu har jeg hævet priserne for mine lange konsulentforløb med mindst 15 % eller 30.000 kroner om måneden.

Før var jeg for flink overfor de store kunder. Jeg giver dem stadig mængderabat, men nu har jeg regnet på, hvor flink jeg vil være, og giver mængderabat efter det. Samtidig har jeg præciseret mine aflysningsbetingelser, og det kan jo også hurtigt blive til mange penge, at sene afbud nu bliver faktureret. Det har klart styrket mig, og nu fremstår jeg mere velforberedt og professionel.

Turbodagen er en rigtig god løsning, når man enten skal lave en ny hjemmeside eller opdatere den eksisterende, eller hvis man er midt i et andet stort skriveprojekt eller mangler struktur i sin virksomhed. Det er en klar gevinst, at det hele bliver afsluttet på dagen, og man får sine tekster med det samme, også selv om det er tekster, man ikke skal bruge på en gang. Som eksempelvis nyhedsbreve.

Det er ikke svært at lave en cost benefit-analyse for at finde ud af, at turbodagen er en god investering. Og timerne bliver jo ikke dyrere af, at de bliver samlet på en dag i stedet for at være spredt ud over flere uger.”

6 effektive timer

På Turbodagen mødes du og jeg seks timer på mit kontor, hvor vi udelukkende arbejder med din virksomhed, dine produkter eller din markedsføring – eller et miks.

Det kan være, at du gerne vil have gennemgået

  • null
    strategien for hele din virksomhed, inkl. målgruppe, ydelser, forretningsbetingelser og priser

  • null
    din markedsføring, og hvor du vil vinde mest ved at optimere

  • null
    en bog eller freebie, du er ved at skrive

  • null
    noget helt fjerde

Vi kan eksempelvis nå at

  • null
    lave en SEO-analyse, gennemgå hvordan du skriver SEO-tekster og formentligt skrive et par SEO-tekster hver
  • null
    lægge en strategi for en email-kampagne, som du begynder at skrive på, mens jeg eksempelvis skriver eller redigerer landingssiden for det produkt, du vil sælge
  • null
    skrive en mindre freebie sammen fra bunden
Ann_002_50 (2)

Ann Hedahl, tekstforfatter

Blev skarp på, hvad jeg ville sælge og til hvem

“På turbodagen gennemgik vi hele min virksomhedsstrategi. Herefter fjernede jeg nogle produkter, så det nu er tydeligt, hvad jeg er rigtig skarp til. Jeg havde hidtil kun set mig selv som udførende, ikke som rådgiver, men Majbritt udfordrede mig på det. Og nu kan jeg se, at markedsføringsrådgivning selvfølgelig også er en af mine ydelser.

Jeg vil anbefale turbodagen til alle, der har brug for friske øjne på deres forretning, så den hænger bedre sammen. Enten hvis de gerne vil optimere det, de har, eller hvis de er i tvivl om de har de rette produkter.”

Læs mere

“Jeg havde brug for sparring på mine ydelser, så jeg kunne vise nye kunder, hvad jeg var allerskarpest til. Før turbodagen løste jeg udelukkende opgaver på timebasis, og da mine kunder var meget forskellige, kunne jeg ikke se et tydeligt mønster i opgaverne.

Vi indledte dagen med, at Majbritt gennemgik de emotionelle kundetyper. Umiddelbart var det svært at tage stilling til, hvem jeg allerhelst ville have som målgruppe. Og fordi jeg havde booket en hel dag, behøvede jeg ikke at tage stilling med det samme. I stedet kunne vi drøfte løbende, hvilken kundetype der ville foretrække de forskellige ydelser eller måder at samarbejde på. Så vi blev ved med at vende tilbage til det, og det blev lettere for mig at se det fra forskellige vinkler.

Nu har jeg valgt min målgruppe, ud fra hvem der gerne vil arbejde ligesom mig.

Udover at jeg fik præciseret min målgruppe, opfordrede Majbritt mig også til at hæve mine priser, så jeg hævede min timepris med 100 kroner med det samme.  Samtidig indførte jeg klippekort og fik præciseret mine forretningsbetingelser. Så nu bliver sene afbud faktureret, og jeg har præciseret, hvilke opgaver der indgår i min arbejdstid. På den måde har jeg meget lettere ved at blive betalt for alt mit arbejde. Samtidig har jeg også justeret, at uforpligtende samtaler med potentielle kunder nu foregår per telefon, så jeg ikke risikerer at bruge en masse tid på opgaver, der aldrig bliver til noget.”

Lær, mens du skriver

På turbodagen kan vi skrive parallelt og løbende give hinanden feedback:

Du, i forhold til hvad jeg skriver.
Jeg, i forhold til hvordan du skriver.

Så ikke alene får du skrevet nogle gode tekster. Du ved også, hvorfor de er gode og kan bruge alt det, du lærer på dagen, fremover.

Alt efter hvad vi arbejder med, kan vi begge være færdige med dine tekster, når du går hjem. Hvis vi eksempelvis har arbejdet med SEO-tekster, betyder det i praksis, at du får lagt de nye tekster på din hjemmeside med det samme, så Google hurtigere opdager dem. Skriver vi et eller flere nyhedsbreve, kan du begynde at sende nyhedsbrevene ud med det samme. Eventuelt allerede på dagen.

Du tilhører målgruppen, hvis du er ambitiøs

Turbodagen er for dig, der vil noget andet end at deltage på kurser. Dig, som ikke kun regner i kroner, men også i værdien af din egen tid, og som tillægger det en stor betydning, at en opgave løses effektivt, og hvor hurtigt du har tjent din investering hjem.

For når du ved, at din egen tid er det dyreste du har, betyder det noget, at vi

  • null
    kun fokuserer på det, du har brug for

  • null
    enten kan skrive igennem og nå mange sider eller stoppe op og justere strategien undervejs

  • null
    kan veksle mellem rådgivning, undervisning og praktisk skrivning, så vi når mest muligt og når det vigtigste

Lise Terp close up

Både helikopterblik og detaljer

”Undervejs i min bogproces havde jeg en turbodag hos Majbritt. Det var rigtig godt for processen, for det betød, at vi begge to sad og koncentrerede os om bogen.

Vi kunne både bevare helikopterblikket og gå ned i detaljerne. Vi slap for at skrive frem og tilbage. Og det gav et fokus og en fremdrift, som vi aldrig ville have opnået med to timer hist og pist, hvor vi ikke ville kunne huske, hvad vi talte om sidst.”

Lise Terp
Konfliktmægler

Louise red

Louise Thinesen Bendtsen, chefkonsulent, COK

Turbodagen fungerede som et kickoff

“Vi fik en fælles tilgang og et fælles sprog, som man ikke får på samme måde ved at have to timer her og to timer der.

Det var meget nemmere at referere til noget, vi tidligere havde snakket om, end hvis ”tidligere” havde været for flere uger siden. Samtidig faldt mange af ”SEO-brikkerne” på plads, ved at vi kunne gennemgå de samme ting fra flere vinkler i løbet af dagen.”

Læs mere

“I en virksomhed, der tilbyder mere end 1.000 kurser, er det en større opgave at gøre hjemmesiden mere sælgende.

Vi skulle lægge en omfattende SEO-strategi for, hvor vi brugte de attraktive søgeord mest strategisk, samtidig med at det er komplekst at skulle lære at skrive salgstekster og SEO-tekster på én gang.

Undervejs havde jeg og en kollega en turbodag på Majbritts kontor, og det fungerede rigtig godt, fordi vi alle tre kunne gå i dybden. Indledningsvis gennemgik Majbritt, hvad vi skulle fokusere på, når vi skrev vores tekster. Efterfølgende skrev vi alle tre på hver vores tekst og kunne trække på hinanden undervejs.

Turbodagen fungerede som et kick off i processen, og vi var forpligtet til at slukke vores telefoner og lade være med at svare på mails. Og så var der det lavpraktiske i, at vi kun skulle komme én gang, og at vi ikke skulle bruge tid på at opsummere, hvor vi kom fra.”

Din investering i 6 effektive skrivetimer

Efter 6 koncentrerede timer slutter turbodagen, og du går hjem med 2 dages arbejde på din computer.

Jeg sørger for fuld forplejning i løbet af dagen.

Samlet pris: 10.000 kroner ekskl. moms

Du kan også betale for en turbodag med et klippekort.

Book en turbodag med det samme

FAQ

Hvad skal jeg forberede før turbodagen?

Du skal overveje, hvad du gerne vil bruge din turbodag på. Hvis du er i tvivl, rådgiver jeg dig gerne, da det jo er i vores begges interesse, at du får det maksimale ud af dagen.

Fordelen ved turbodagen er netop, at vi begynder der, hvor du er.

Hvordan ved jeg, om jeg kan skrive en hel dag? Jeg plejer ikke at skrive så koncentreret.

Når vi sidder sammen, kommer jeg løbende med input til dine tekster, mens du skriver. Derfor vil du formentligt ikke opleve, at du går i stå. Vi kan også planlægge kun at skrive et par timer og bruge resten af dagen på strategi, undervisning og rådgivning.

Men du vil sikkert blive overrasket over, hvor effektivt du kan skrive, når du får de rette indspark fra mig.

Har du flere spørgsmål om turbodagen, kan du enten ringe til mig på 27 12 11 14 eller sende mig en mail.

Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage

Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.

Kundemagneterne bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.

Kontakt-Majbritt-Lund

HAR LØST OPGAVER FOR…

kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
frydenlund
kundereference
Medstrøm
kundereference
kundereference

Skriv dit søgeord og tryk ENTER