Tekstforfatter | Når dine ord skal sælge, så brug en professionel skribent

Søger du en professionel tekstforfatter

… der kan hjælpe dig med at skrive effektive markedsføringstekster og styrke dit salg?

Så læs videre her.

Sælger dine tekster for lidt i dag?
Er det svært for dine kunder at se, hvad de får ud af at handle hos dig?
Bruger du alt for meget tid på at skrive eller redigere?
Minder du for meget om dine konkurrenter i dine salgstekster?

Så brug en professionel tekstforfatter, der kan skrive for dig. På den måde får du

  • tekster, der sælger
  • kunder, der ved, hvad du står for, allerede når de ringer
  • mere tid til dit eget ekspertiseområde

 

Og du slipper for at have dårlig samvittighed over, at du ikke er helt tilfreds med dine tekster.

  • Jeg kan varmt anbefale Majbritt

    ”Jeg er overordentlig tilfreds med resultatet af min hjemmeside og kan varmt anbefale Majbritt Lund til alle, der har brug for holdbare, søgemaskineoptimerede hjemmesidetekster.

    Majbritt spurgte ind til mit virke med en række skarpe spørgsmål for at afdække, hvilke af mine kompetencer vi skulle fokusere på og hvordan vi skulle præsentere dem. Herefter forfattede hun teksterne, så de ”lyder som mig”

    Henny Jensen, oversætter, Your Missing Link

Få en anerkendt tekstforfatter til at skrive for dig

Som tekstforfatter finder jeg dine styrker og de særkender, du skal sælge dig selv på i dine salgstekster.

Jeg

  • null
    gør dit budskab let at forstå for  kunder, der ikke har samme viden som dig
  • null
    giver kunderne lyst til at læse teksten om dine kompetencer helt færdig
  • null
    viser, at du er førende på dit felt
  • null
    fokuserer på, hvor du er anderledes end dine konkurrenter

Og du undgår klichéerne og de selvfølgeligheder, der gør, at kunderne måske vælger dig fra. Til fordel for dine konkurrenter.

Effektive spørgsmål giver skarpe tekster

Som tekstforfatter læser jeg dine relevante tekster igennem, før jeg interviewer dig, så processen er mest effektiv. Med mine gennemtænkte spørgsmål gør jeg dig klogere på din egen virksomhed, samtidig med at du får præcise tekster, der rammer din målgruppe. Og sælger.

Med mig som tekstforfatter får du en samlet kommunikation med tekster, der spiller sammen. Jeg rådgiver dig gennem hele processen og opdaterer gerne din kommunikationsstrategi, så vi sikrer os, at teksten kommer til at fungere i den kontekst, du skal bruge den.

Markedsføringsstrategi og rådgivning

En tekst skal skrives forskelligt, alt efter om du sender et uopfordret salgsbrev med posten, sender teksten sammen med et tilbud, kunden selv har bedt om, eller om du skal bruge en brochure til et fysisk arrangement. Det tager jeg selvfølgelig højde for i dine tekster.

Og måske er det slet ikke en brochure du har brug for? Men en anden form for markedsføringsmateriale. Vil du have min rådgivning om, hvad du har brug for, ringer du bare 27 12 11 14. Så finder vi ud af det. Det første kvarter er gratis. Du kan også sende en mail, så ringer jeg til dig.

Sådan rammer jeg dit sprog

Når du bestiller større tekstforfatteropgaver, får du både mulighed for at give mig feedback undervejs, og når hele teksten er færdig. På den måde sikrer vi, at teksten bliver i din sprogstil, og at alle oplysningerne er korrekte. Ved mindre tekstopgaver er det som regel mest effektivt med én samlet feedback.

Desuden

  • null
    er jeg uddannet journalist

  • null
    har jeg arbejdet som tekstforfatter i min egen kommunikationsvirksomhed siden 2007

  • null
    har jeg skrevet 7 bøger om salg og markedsføring

Majbritt-Lund tekstforfatter

Søges tekstforfatter

Som freelance tekstforfatter kan jeg hjælpe dig med både store og små tekstopgaver. Min journalistuddannelse gør, at jeg kan stille de skarpe spørgsmål og fokusere på kernen i dit budskab.

Med ekstern tekstforfatning bliver teksten skrevet, så andre, der ikke har den samme specialviden som dig, også kan forstå den. Derfor kan min manglende specialviden om dit fag blive din fordel. For jeg stiller de spørgsmål, som dine kunder formentligt også stiller sig selv. De har jo heller ikke den faglige viden.

I teksterne fokuserer jeg primært på dine kunders udbytte af din ekspertviden, så de får lyst til at kontakte dig. Og købe.

Brug mig som tekstforfatter, hvis du

  • søger en effektiv tekstforfatter, der rammer dit budskab præcist
  • vil fremstå anderledes i dine tekster end dine konkurrenter
  • vil tjene penge gennem din online markedsføring
  • vil have et par stærke forretningsmæssige øjne indover dit firma samtidig
  • har brug for tekstforfatning af salgsbreve, hjemmesidetekster, pressemeddelelser, nyhedsbreve blogs, online markedsføring, personalehåndbøger, kursuskataloger, årsrapporter, projektansøgninger, personaleblade, brochurer, markedsføringsmateriale eller SEO-tekster
  • vil have en bindende aftale om, hvornår din tekst skal være færdig
checkmark-blaa-firkantet-9

Det, der adskiller mig fra mange andre tekstforfattere er, at jeg ikke kun har fokus på dine tekster, men på hele din forretning.

checkmark-blaa-firkantet-9

Derfor kommer jeg tit med bud på, hvordan du kan optimere dine ydelser og tjene flere penge, mens jeg hjælper med teksterne.

checkmark-blaa-firkantet-9

Selv har jeg drevet mit eget kommunikationsfirma siden 2007, hvor jeg har skrevet flere bøger om kommunikation, salg og markedsføring.

Tekstforfatteren redigerer for dig

Foretrækker du at skrive dine tekster selv, så du fremover har fleksibiliteten til at skrive, når og hvor det passer dig?

Vil du gerne have professionelle tekstforfatter-øjne på tekster, du allerede har skrevet?

Så brug mig som sparringsperson.

Jeg redigerer gerne dine tekster, holder skrivekursus eller rådgiver dig, så du bedre kan skrive dine tekster levende og sælgende fremover.

I en tekstgennemgang vil jeg typisk fokusere på, om du

  • null
    har lagt en effektiv strategi for din kommunikation
  • null
    rammer dine læsere i deres sprog
  • null
    strukturerer din tekst, så den er let at læse
  • null
    vinkler dit budskab og sorterer overflødige oplysninger fra

Især hvis du vil i gang med at blogge og skrive nyhedsbreve, kan det være en stor fordel at skrive teksterne selv, fordi du her kommer til at bruge de samme skrivefærdigheder mange gange.

Nederst på den her side, får du en stribe gode råd til, hvordan du selv kan gøre din tekst bedre.

Velbekomme.

tekstforfatter

Priser for en tekstforfatter

Prisen for at få mig til at forfatte dine tekster varierer efter opgavens omfang.

Jeg løser alle opgaver gennem mine klippekort, der begynder ved 6.000 kroner eks. moms. Nogle opgaver løses til få tusinde kroner.

Du kan se eksempler på mine priser som tekstforfatter på min prisliste. Du får selvfølgelig et præcist bud, før jeg begynder på din tekst.

Du kan også altid ringe 27 12 11 14 og høre, hvordan jeg kan skrive din tekst, eller få en kort feedback på en tekst, du selv har skrevet.

Har du brug for korrekturlæsning af din tekst, henviser jeg til min egen dygtige korrekturlæser, ligesom jeg har gode samarbejdspartnere, der kan hjælpe dig med dit grafiske design på hjemmesiden eller fysiske tryksager.

HAR LØST OPGAVER FOR…

kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
frydenlund
kundereference
Medstrøm
kundereference
kundereference
Rene beskåret

René Nygaard, 2R DATA

Folk forsvinder jo efter tre linjer, hvis man keder dem

”Jo mindre opgaven er, jo vigtigere er det at fange læseren med et præcist budskab. Jeg har jo ikke svært ved selv at skrive 10 sider om teknik, men havde brug for hjælp til at opsummere og fremhæve essensen.
Jeg kontaktede Majbritt Lund, fordi jeg havde brug for en ekstern tekstforfatter til at stille de rette spørgsmål, fange budskabet og formulere det. Netop for at ikke-teknikere kan forstå, hvad jeg kan hjælpe med.

For folk forsvinder jo efter tre linjer, hvis man keder dem.”

Læs mere

“Det var et kæmpe plus, at Majbritt også hjalp mig med sparringen af min virksomhed og fik mig til at sætte mine timepriser op med 300 kroner. Der var ovenikøbet tid til overs til et nyt koncept.

Tip til tekster, der bliver læst og sælger

Does, når du skriver:

  • null
    Se en konkret læser for dig, når du skriver din tekst. Så bliver du automatisk mere direkte
  • null
    Skriv ”du” i stedet for ”I” eller endnu værre ”vedkommende”
  • null
    Skriv kort og præcist. Vurder alle ord og alle sætninger ud fra: Hvad skal læseren med det?
  • null
    Brug aktive udsagnsord i stedet for passive. Eksempelvis: ”Jeg skriver…” i stedet for ”Du får skrevet…”
  • null
    Brug konkrete navneord, for de skaber billeder hos læseren

Don´ts, når du skriver. Undgå:

  • null
    ord der slutter på ende, else og inger, Som ”bekymrende”, ”skrivelse” eller ”sammenlægninger”. Disse ord er netop passive formuleringer
  • null
    lange ord og sætninger. Del hellere sætningerne op med flere punktummer.
  • null
    Med mindre du skriver til læsere med den samme faglige baggrund. Og det gør du sjældent
  • null
    gåseøjne, når du bruger dem til at vise, at du ikke mener ordet i sin egentlige forstand. Skriv i stedet, hvad du mener
  • null
    fyldord som: selvfølgelig, også, faktisk, egentligt m.m.

Og pas på med tillægsord

De dokumenterer ikke noget. Skriv i stedet noget, der giver læseren følelsen af at du er dygtig/velforberedt/servicemindet. Og ja, du kan godt finde tillægsord i den her tekst. Og de giver kun mening, hvis resten af teksten sender samme signal som tillægsordene. Og tro mig. Mine tillægsord er nøje valgt.

Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig

Kontakt-Majbritt-Lund

Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage

Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.

Kundemagneterne bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.

Skriv dit søgeord og tryk ENTER