Søger du en dygtig og erfaren tekstforfatter?
En kreativ tekstforfatter, der kan hjælpe dig med at skrive effektive markedsføringstekster og styrke dit salg?
Så læs videre her.
Sælger dine tekster for lidt i dag?
Er det svært for dine kunder at se, hvad de får ud af at handle hos dig?
Bruger du alt for meget tid på at skrive eller redigere?
Minder du for meget om dine konkurrenter i dine salgstekster?
Med en erfaren tekstforfatter får du
- tekster, der sælger
- kunder, der ved, hvad du står for, allerede når de ringer
- mere tid til dit eget ekspertiseområde
Og du slipper for at have dårlig samvittighed over, at du ikke er helt tilfreds med dine tekster.
Lyder det attraktivt, så læs mere om mig som professionel tekstforfatter eller journalist eller book en tid i min kalender.
Få en anerkendt og kreativ tekstforfatter til at skrive
Som kreativ tekstforfatter finder jeg dine styrker og de særkender, du skal sælge dig selv på i dine salgstekster.
Jeg
Og du undgår klichéerne og de selvfølgeligheder, der gør, at kunderne måske vælger dig fra. Til fordel for dine konkurrenter.
Effektive spørgsmål giver skarpe tekster
Som tekstforfatter læser jeg dine relevante tekster igennem, før jeg interviewer dig, så processen er mest effektiv. Med mine gennemtænkte spørgsmål gør jeg dig klogere på din egen virksomhed, samtidig med at du får præcise tekster, der rammer din målgruppe. Og sælger.
Med mig som tekstforfatter får du en samlet kommunikation med tekster, der spiller sammen. Jeg rådgiver dig gennem hele processen og opdaterer gerne din kommunikationsstrategi, så vi sikrer os, at teksten kommer til at fungere i den kontekst, du skal bruge den.
Markedsføringsstrategi og rådgivning
En tekst skal skrives forskelligt, alt efter om der er tale om en webtekst, et nyhedsbrev eller en folder. Og teksten skal tænkes ind i din samlede markedsføringsstrategi.
Derfor rådgiver jeg dig gerne, før vi bliver enige om en opgave.
Du er velkommen til at ringe til mig på 27 12 11 14, sende en mail eller booke en tid i min kalender.
Sådan rammer copywriteren dit sprog
Før jeg begynder at skrive, har du og jeg flere grundige samtaler om din målgruppe og dine vigtigste USP´er. Derfor kan jeg både matche dit sprog og ramme målgruppen på en gang.
Ofte rådgiver jeg nye kunder ift. segmenteringsværktøjet kundetyper, som jeg er certificeret i. Arbejder du også efter den metode, ved jeg præcist, hvilke ord og informationer, der får din kunde til at købe.
Desuden
Din fordel at tekstforfatteren er journalist
Som freelance tekstforfatter kan jeg hjælpe dig med både store og små tekstopgaver. Min journalistuddannelse gør, at jeg kan stille de skarpe spørgsmål og fokusere på kernen i dit budskab.
Med ekstern tekstforfatning bliver teksten skrevet, så andre, der ikke har den samme specialviden som dig, også kan forstå den. Derfor kan min manglende specialviden om dit fag blive din fordel. For jeg stiller de spørgsmål, som dine kunder formentligt også stiller sig selv. De har jo heller ikke den faglige viden.
I teksterne fokuserer jeg primært på dine kunders udbytte af din ekspertviden, så de får lyst til at kontakte dig. Og købe.
Brug mig som tekstforfatter, hvis du
- søger en effektiv og dygtig tekstforfatter, der rammer dit budskab præcist
- vil fremstå anderledes i dine tekster end dine konkurrenter
- vil tjene penge gennem din online markedsføring
- vil have et par stærke forretningsmæssige øjne indover dit firma samtidig
- har brug for professionel hjemmesidetekster, salgsbreve, pressemeddelelser, nyhedsbreve, blogs, reklametekster, produkttekster, online markedsføring, personalehåndbøger, kursuskataloger, årsrapporter, personaleblade, brochurer, markedsføringsmateriale, forretningsbreve, SEO-tekster eller andre tekster
- vil have en bindende aftale om, hvornår din tekst skal være færdig
Det, der adskiller mig fra mange andre online tekstforfattere og copywritere er, at jeg ikke kun har fokus på dine tekster, men på hele din forretning.
Derfor kommer jeg tit med bud på, hvordan du kan optimere dine ydelser og tjene flere penge, mens jeg hjælper med teksterne.
Selv har jeg drevet mit eget kommunikationsfirma siden 2007, hvor jeg har skrevet flere bøger om kommunikation, salg og markedsføring.
Henrik Bondtofte, Bondtofte & Co.
5 ud af 5 stjerner
“Majbritt pegede på, at teksten var alt for tung teknisk, og at det hverken var tydeligt nok, hvad kunderne fik ud af at bruge vores værktøj, eller at kunne få en gratis prøveperiode.
Efter vi har formuleret teksten om, abonnerer dobbelt så mange af de besøgende på værktøjet. Konverteringen gik fra 2,7 til 5,8, og selv om vi også har lavet nogle andre mindre forbedringer, end Majbritt foreslog, er fordoblingen primært hendes fortjeneste.
Derfor giver jeg hende 5 ud af 5 stjerner.”