Når du henter guiden, skriver du dig samtidig op til mit nyhedsbrev.
Vil du optimere dit salg med klippekort?
Så læs med her.
På cirka en halv time får du inspiration til, hvordan du
- udregner prisen på dine klippekort, så de både er en god forretning for kunden og dig
- automatiserer salget
- sælger klippekort i kampagner
- sikrer klare aftaler med gennemarbejdede forretningsbetingelser
Hvad siger læserne?
“Majbritts klippekortguide har virkelig fået sat nogle ting på plads for mig. Først og fremmest, at jeg ikke har brugt det værktøj nok, og at jeg skal arbejde mere med klippekort i fremtiden. Hendes guide er både lettilgængelig og hands-on, og så kommer hun hele vejen rundt om emnet på en måde, så jeg som læser får besvaret alle mine spørgsmål. Det hele står klart.
Det har været en fornøjelse at læse klippekortguiden, der virkelig har inspireret mig til selv at arbejde mere i den retning i min virksomhed. Jeg er overbevist om, at rigtig mange andre kan lære en masse.”
Steen Kræmer, karriererådgiver
“Selv om jeg sælger klippekort i forvejen, er der så meget i guiden, jeg kan bruge til at sælge dem bedre og få mere ud af salget.
Du bliver guidet til, hvordan du får mest mulig ud af din dyrebare tid, men også hvordan det bliver en gevinst for kunden.
Guiden er enkel og målrettet, da den går punktvis igennem alle de spørgsmål, du skal tage stilling til, når du vil sælge klippekort. Hvis du overvejer at have klippekort i din business, er det helt klart tiden værd at læse guiden grundigt i gennem.”
Laila Nygaard, Nygaard Grafisk
”En rigtig fin guide til dig, der vil sælge flere timer til en god pris – og undgå at diskutere pris med kunderne og rykke dem for betaling.
Du får indsigt i, hvad du skal gøre for at blive klar til at sælge klippekort – hvordan du kommer godt i gang – og ikke mindst hvilke fejl du ikke skal gøre!”
Louise Lambert, Tekstfokus
“Majbritts guide til brug af klippekort er en udførlig og konkret gennemgang, som viser alle tænkelige scenarier i brugen af klippekort.
Guiden er sprogligt lige til at gå til. Og så kom det bag på mig, at guiden faktisk er relevant for alle brancher, hvor kunderne vender tilbage mange gange til kortere eller længere sessions, og altså ikke kun Majbritts egen.”
Mie Rasmussen, MirKom
Hent e-guiden nu
Og kom i gang med det samme.
Om forfatteren
Jeg, Majbritt Lund, rådgiver om markedsføring, forretningsstrategi og produktudvikling og skriver diverse reklametekster for mine kunder. Herunder SEO-tekster, kategoritekster, produktbeskrivelser, blogindlæg og nyhedsbreve.
Oprindeligt er jeg uddannet journalist og har arbejdet med professionel tekstforfatning i eget firma siden 2007.