Lær at skrive salgstekster NU

Bruger du for meget tid på at skrive salgstekster i dag?
Sælger dine salgstekster langt fra nok?
Skriver du for fagligt i stedet for at sælge?
Og har du for travlt til at tage på kursus?

Så er mit selvstudie lige noget for dig.

For det er tilrettelagt med den rette respekt for din fyldte kalender.

Efter selvstudiet

  • null
    kan du sælge mere gennem dine tekster

  • null
    tiltrækker du flere af de kunder, der anerkender, at du er den bedste på dit felt

  • null
    sparer du en masse tid på dit skrivearbejde, fordi du ved, hvad du skal

Skarpere formuleringer

Fremover vil det være meget lettere for mig at skrive mine egne salgstekster.
Nu har jeg noget at gå ud fra for at blive skarpere på formuleringerne. Desuden har jeg fået finjusteret min måde at strukturere mine tekster på, og det har været en virkelig øjenåbner.”

Mette Holm Møller-Rasmussen
Tekstforfatter, Memora Consulting

Skal det være dig?

Så kan du nu investere i et selvstudie, hvor du

  • får helt konkrete tip til at skrive tekster, der sælger meget mere, i både nyhedsbreve, hjemmesidetekster og salgsbreve
  • arbejder ud fra din egen ydelse og målgruppe og derfor får en masse viden og erfaring, du kan bruge igen og igen i netop dine salgstekster
  • får arbejdsopgaver løbende i selvstudiet, så du kan arbejde dig igennem din egen tekst, skridt for skridt
  • får valuta for både dine penge og din tid

 

Jeg har samlet det, jeg ved, mine kunder gerne vil have. Nemlig

  • konkret viden
  • fleksibel undervisning
  • mulighed for at deltage, uanset hvor du rent fysisk befinder dig

 

I selvstudiet “Skriv salgstekster, der får dit kasseapparat til at klinge” guider jeg dig hele vejen gennem en salgstekst. Uden at du behøver at forlade dit kontor. Du kan både tænde for selvstudiet og arbejde med dine egne tekster, lige præcis når det passer dig.

Mere effektivt bliver det ikke.

Og samtidig til en pris, der er langt lavere, end hvis du hyrede mig til at skrive bare en enkelt salgstekst.

Hvad består selvstudiet af?

4 videoer:

  • Lær din kunde at kende og find hans udbytte
    Alt for mange salgstekster består udelukkende af beskrivelser af varen. Men for at kunden kan mærke, at han skal handle hos dig, skal du fokusere på, hvad netop han vil få ud af ydelsen. Derfor skal du kun fokusere på det, der betyder noget for kunden. Tag også gerne udgangspunkt i kundens hverdag, så han kan se konkret, hvornår han har brug for hjælp
  • Tal til kundens følelser og sælg med triggere
    Find kundens Island of pain og Pleasure island og lær at bruge de psykologiske triggere, der kan motivere kunder til at købe.
  • Sælg gennem kundens sprog.
    Kunder handler, når de føler sig mødt og forstået. Derfor er det helt essentielt at møde kunden sprogligt og matche ham med hans egne ord. Du lærer at bruge aktivt og konkret sprog og hvordan du optimerer din tekst yderligere ved at undgå tillægsord
  • Præsenter varen.
    Hvad er det konkret kunden får. Hvordan indarbejder du kundens forbehold, så han køber alligevel? Hvordan skriver du prisen ind, hvis priserne varierer efter kundens behov?

 

+ et arbejdsark, hvor jeg har samlet alle spørgsmål og øvelser til dig, så du kan tage noter om din målgruppe og ydelse undervejs i selvstudiet. Arbejdsarket gør det meget lettere for dig at skrive din salgstekst, når du har set alle videoerne.

salgstekster

Sådan foregår selvstudiet

Når du har tilmeldt dig, får du adgang til materialet med det samme og kan gå i gang, når det passer dig bedst. Du kan enten gennemgå alt materialet på en gang eller tage det i mindre bidder. Den samlede længde på videoerne er cirka en time.

Pris for selvstudiet

750 kroner eks. moms

Bestil dit forløb her og kom i gang med det samme

Hvis du har et af mine klippekort, kan du få adgang til selvstudiet for 2 klip. Bare send en mail til journalist@majbrittlund.dk, så får du en adgangskode.

Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig

Kontakt-Majbritt-Lund

Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage

Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.

Kundemagneterne bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.

HAR LØST OPGAVER FOR…

kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
frydenlund
kundereference
Medstrøm
kundereference
kundereference

Skriv dit søgeord og tryk ENTER