Lær at skrive salgstekster NU
Bruger du for meget tid på at skrive salgstekster i dag?
Sælger dine salgstekster langt fra nok?
Skriver du for fagligt i stedet for at sælge?
Og har du for travlt til at tage på kursus?
Så er mit onlinekursus lige noget for dig.
For det er tilrettelagt med den rette respekt for din fyldte kalender.
Efter du har taget kurset
Skarpere formuleringer
“Fremover vil det være meget lettere for mig at skrive mine egne salgstekster.
Nu har jeg noget at gå ud fra for at blive skarpere på formuleringerne. Desuden har jeg fået finjusteret min måde at strukturere mine tekster på, og det har været en virkelig øjenåbner.”
Mette Holm Møller-Rasmussen
Tekstforfatter, Memora Consulting
Skal det være dig?
Så kan du nu investere i et onlinekursus, hvor du
- får helt konkrete tip til at skrive tekster, der sælger meget mere, i både nyhedsbreve, hjemmesidetekster, SEO-tekster og salgsbreve
- arbejder ud fra din egen ydelse og målgruppe og derfor får en masse viden og erfaring, du kan bruge igen og igen i netop dine salgstekster
- får arbejdsopgaver løbende i kurset, så du kan arbejde dig igennem din egen tekst, skridt for skridt
- får valuta for både dine penge og din tid
Jeg har samlet det, jeg ved, mine kunder gerne vil have. Nemlig
- konkret viden
- fleksibel undervisning
- mulighed for at deltage, uanset hvor du rent fysisk befinder dig
I “Skriv salgstekster, der får dit kasseapparat til at klinge” guider jeg dig hele vejen gennem en salgstekst. Uden at du behøver at forlade dit kontor. Du kan både tænde for selvstudiet og arbejde med dine egne tekster, lige præcis når det passer dig.
Mere effektivt bliver det ikke.
Og samtidig til en pris, der er langt lavere, end hvis du hyrede mig til at skrive bare en enkelt salgstekst.
Hvad består kurset af?
4 videoer:
- Lær din kunde at kende og find hans udbytte
Alt for mange salgstekster består udelukkende af beskrivelser af varen. Men for at kunden kan mærke, at han skal handle hos dig, skal du fokusere på, hvad netop han vil få ud af ydelsen. Derfor skal du kun fokusere på det, der betyder noget for kunden. Tag også gerne udgangspunkt i kundens hverdag, så han kan se konkret, hvornår han har brug for hjælp - Tal til kundens følelser og sælg med triggere
Find kundens Island of pain og Pleasure Island, og lær at bruge de psykologiske triggere, der kan motivere kunder til at købe - Sælg gennem kundens sprog.
Kunder handler, når de føler sig mødt og forstået. Derfor er det helt essentielt at møde kunden sprogligt og matche ham med hans egne ord. Du lærer at bruge aktivt og konkret sprog og hvordan du optimerer din tekst yderligere ved at undgå tillægsord - Præsenter varen.
Hvad er det konkret kunden får. Hvordan indarbejder du kundens forbehold, så han køber alligevel? Hvordan skriver du prisen ind, hvis priserne varierer efter kundens behov?
+ et arbejdsark, hvor jeg har samlet alle spørgsmål og øvelser til dig, så du kan tage noter om din målgruppe og ydelse undervejs i selvstudiet. Arbejdsarket gør det meget lettere for dig at skrive din salgstekst, når du har set alle videoerne.
”Kurset er overskueligt og effektivt, og det bliver rigtig brugbart at kombinere det med også at få feedback på teksten.
Efter jeg har taget kurset, skriver jeg meget hurtigere: Hele min opmærksomhed er på, hvad der er vigtigt for kunden, og hvad han skal have ud af at læse min tekst.
Samtidig er jeg blevet mere skarp på min målgruppe og bedre til at fjerne de overflødige ord med det samme. Og når jeg bruger redskaberne på de sociale medier, giver det flere likes og kommentarer.”
Lise Terp, ledelsesrådgiver
Rikke Gade, markedschef i MedHelp
Kort, komprimeret og med mange pointer
”Kurset har åbnet mine øjne for, at en salgstekst ikke primært skal handle om mit produkt, men om det problem, jeg løser for kunden.
Det er en kæmpe fordel, at kurset er så kort og komprimeret, for det indeholder så mange pointer, man kan bruge med det samme.”
Læs mere
“Blandt andet gennemgår Majbritt, hvorfor det er vigtigt at tænke kundens indvending ind i salgsteksten. Man kunne jo tænke, at man ikke skal gøre kunden opmærksom på det, han kan bekymre sig om. Men han har jo sit forbehold, uanset om vi skriver det ind i teksten eller ej.
Undervejs skrev jeg en masse stikord, og jeg regner med, at jeg fremover kan skrive mine salgstekster på den halve tid. Nu kan jeg bedre skære ind til benet og skrive konkret, hvilket udbytte kunden får, ligesom jeg har fået genopfrisket, hvem min drømmekunde er.”
Sådan foregår selvstudiet
Når du har tilmeldt dig, får du adgang til materialet med det samme og kan gå i gang, når det passer dig bedst. Du kan enten gennemgå alt materialet på en gang eller tage det i mindre bidder. Den samlede længde på videoerne er cirka en time.
Pris for selvstudiet
750 kroner eks. moms
Bestil dit forløb her og kom i gang med det samme
Hvis du har et af mine klippekort, kan du få adgang til selvstudiet for 2 klip. Bare send en mail til journalist@majbrittlund.dk.
Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig
Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage
Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.
Kundemagneterne bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.