Sådan sikrer du kontinuerlig markedsføring – også når du har travlt

Sådan sikrer du kontinuerlig markedsføring – også når du har travlt

Noget af det vigtigste i markedsføring er at blive ved længe nok.

Eksempelvis med at

  • null
    skrive nyhedsbreve
  • null
    dele og kommentere på sociale medier
  • null
    holde øje med diverse markedsføringstiltag – og evt. justere. Både ift. om
  • null
    SEO-teksterne fortsat arbejder sig op på Google
  • null
    pop uppen til nyhedsbrevet og diverse annoncer stadig performer
  • null
    kundecasene skal fornyes

Tit virker markedsføring først, når du har gjort det rigtige længe nok.

Og mange virksomheder gør meget af det rigtige – i lange perioder. Men så flytter fokus til andre indsatsområder, og

  • null
    læserne på nyhedsbrevet og kontakterne på SoMe når næsten at glemme dem, fordi de er tavse for længe
  • null
    de ambitiøse planer om en blog stopper efter de to første blogindlæg
  • null
    ingen opdager, hvis noget er holdt op med at virke, fordi ingen holder øje

Og det er så ærgerligt. Især når de allerede har investeret tid i projekterne. Eksempelvis i at tænke tiltagene ind i markedsføringsstrategien, lave en SEO-analyse forud for søgemaskineoptimerede blogindlæg eller samle læsere ind til nyhedsbrevet.

Derfor har jeg udviklet vækstpakken.

Du har to muligheder:

Guldvækstpakken: 30 timer/24.000 kr. pr. md.

Sølvvækstpakken: 15 timer/13.500 kr. pr. md.

Du opnår samme lave timepris som ved mit allerstørste klippekort, men du slipper for at betale hele beløbet på én gang. Ved guldvækstpakken bliver timeprisen ligefrem 100 kroner billigere. Fordi vi virkelig kan rykke her, og det vil jeg gerne honorere.

Uanset hvilken pakke du vælger, samarbejder vi om din markedsføring kontinuerligt og over lang tid, så jeg kan bidrage med langt mere end effektive markedsføringstekster og rådgivning. For så sørger jeg også for at følge det hele til dørs, så intet falder mellem to stole.

rådgivning for virksomheder

Effektivt samarbejde med de bedste hjerner

Som markedsføringstovholder kan jeg samarbejde med alle dine markedsføringskonsulenter og sikre, at alle yder det, de skal. Grafiker, webudvikler, fotograf, SoMe-konsulent eller hvilke konsulenter, der står for din markedsføring.

Eller jeg kan rådgive dig om, hvorvidt de er dygtige nok, så vi sikrer, at hele dit marketingsteam er kompetent. Uanset om vi taler interne eller eksterne hoveder.

Måske skal opgaver flyttes, eller medarbejdere opkvalificeres. Og har du brug for nye kompetencer i teamet, trækker jeg selvfølgelig på det netværk, jeg selv har opbygget, siden jeg blev selvstændig i 2007, så vi kun samarbejder med de bedste. Du får selvfølgelig også adgang til al den virksomhedserfaring, jeg selv har opbygget de 17 år, jeg har været selvstændig. Derfor rådgiver jeg også om det forretningsstrategiske.

Eksempelvis ift.

  • null
    Målgrupper, så du får tilfredse kunder, der vender tilbage
  • null
    Forretningsstrategi, så vi markedsfører din virksomhed i den mest profitable retning
  • null
    Prisstrategi, inkl. mængderabatter, pakkeløsninger eller abonnementer
  • null
    Forretningsbetingelser, så du står stærkt i tilfælde af aflysninger m.m. Selvfølgelig med det forbehold, at jeg ikke er jurist

Samtidig er jeg din gatekeeper ift. alle, der foreslår nye markedsføringstiltag, så du ikke spilder tid og penge på opgaver, der aldrig tjener sig selv hjem. Jo bedre jeg kender dig, dit firma, dine eventuelle medarbejdere og historikken i såvel firma som markedsføring, jo bedre kan jeg rådgive – og skyde de effektive genveje.

Effektivt samarbejde med de bedste hjerner

Som markedsføringstovholder kan jeg samarbejde med alle dine markedsføringskonsulenter og sikre, at alle yder det, de skal. Grafiker, webudvikler, fotograf, SoMe-konsulent eller hvilke konsulenter, der står for din markedsføring.

Eller jeg kan rådgive dig om, hvorvidt de er dygtige nok, så vi sikrer, at hele dit marketingsteam er kompetent. Uanset om vi taler interne eller eksterne hoveder.

Måske skal opgaver flyttes, eller medarbejdere opkvalificeres. Og har du brug for nye kompetencer i teamet, trækker jeg selvfølgelig på det netværk, jeg selv har opbygget, siden jeg blev selvstændig i 2007, så vi kun samarbejder med de bedste. Du får selvfølgelig også adgang til al den virksomhedserfaring, jeg selv har opbygget de 17 år, jeg har været selvstændig. Derfor rådgiver jeg også om det forretningsstrategiske.

Eksempelvis ift.

  • null
    Målgrupper, så du får tilfredse kunder, der vender tilbage
  • null
    Forretningsstrategi, så vi markedsfører din virksomhed i den mest profitable retning
  • null
    Prisstrategi, inkl. mængderabatter, pakkeløsninger eller abonnementer
  • null
    Forretningsbetingelser, så du står stærkt i tilfælde af aflysninger m.m. Selvfølgelig med det forbehold, at jeg ikke er jurist

Samtidig er jeg din gatekeeper ift. alle, der foreslår nye markedsføringstiltag, så du ikke spilder tid og penge på opgaver, der aldrig tjener sig selv hjem. Jo bedre jeg kender dig, dit firma, dine eventuelle medarbejdere og historikken i såvel firma som markedsføring, jo bedre kan jeg rådgive – og skyde de effektive genveje.

Rikke T

Rikke Thauer
Stressekspert

Majbritt er en superærlig rådgiver

“Majbritts rådgivning gjorde min kampagne meget skarpere. Hun har et ekstremt godt blik for, hvad der virker i nyhedsbreve og e-mailkampagner og rådgav også ud fra mit produkt og min position i markedet.

Hvor jeg havde troet, nyhedsbreve primært handlede om ord og skrivestil, fokuserede hun i stedet på retning, budskab og rød tråd – gennem hele kampagnen.

Derfor har jeg nu en kampagne med en pop up på hjemmesiden + 9 mails, hvor alt indholdet fører hen til den videotype, jeg vil sælge gennem kampagnen.”

Skal jeg sætte turbo på din markedsføring?

Alt efter opgaven kan jeg enten skrive flere dage i træk, så opgaven hurtigt bliver færdig, eller vi kan arbejde parallelt med hver vores opgaver og løbende catche up. Evt. fordi du skriver nogle af teksterne selv eller skaffer den info, jeg skal bruge til at skrive for dig. Måske ifm. en ny hjemmeside, en nyhedsbrevskampagne eller en opstramning, der sikrer den røde tråd sprogligt gennem hele din markedsføring.

Får du brug for flere timer end dem, du har i din vækstpakke, kan du købe dem til samme lave pris som timerne i vækstpakken.

Modellen er oplagt til

  • null
    virksomheder, der vil samle håndteringen af markedsføring hos en specialist – i stedet for at dele opgaverne ud på medarbejdere med andre specialer end markedsføring. Med andre ord: Medarbejdere, der skal have løn for at løse opgaver, de ikke er uddannet til
  • null
    virksomheder, der mangler en markedsføringskonsulent og ikke har behov for en på fuld tid
  • null
    virksomheder, der vil spare en barselsvikar i markedsføringsafdelingen
  • null
    konsulenter, der vil uddelegere flest mulige markedsføringsopgaver – evt. i en periode

Du bestemmer selv, om jeg skal rådgive, undervise, skrive eller koordinere din markedsføring på tværs af konsulenter eller ansatte. Har du brug for, at jeg tjekker, om dine eksisterende kontrakter også er i din favør, eller om du vil profitere af at skifte leverandør, gør jeg også gerne det.

Lyder det som noget for dig, hører jeg gerne fra dig. Du kan enten ringe 27 12 11 14 eller booke en tid i min kalender

Det med småt

Guldvækstpakken:
30 timer om måneden: 24.000 kroner ekskl. moms
Efterfølgende timer: 800 kroner ekskl. moms
Løber mindst 3 måneder

Sølvvækstpakken:
15 timer om måneden: 13.500 kroner ekskl. moms
Efterfølgende timer: 900 kroner ekskl. moms
Løber mindst 6 måneder

Vækstpakker betales forud.

Efter bindingsperioden fortsætter vækstpakken, indtil du opsiger den.

De aftalte timer skal bruges den pågældende måned, fordi kontinuiteten er præmissen for succes. For fleksibilitetens skyld kan maks. 2 timer overflyttes én måned.

Har du brug for min assistance i juli måned, aftales det særskilt.

Så simpelt er det.

Og du kan selvfølgelig sagtens gøre brug af vækstpakken, selv om du ikke arbejder efter emotionelle kundetyper.

Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig

Kontakt-Majbritt-Lund
MichaelThygesen

Michael Thygesen
Ejer, Work Efficiently

Majbritt er nem at samarbejde med og vanvittig dygtig til at skrive, samtidig med at hun udfordrede mig. Især det sidste er vigtigt for os ejerledere, for vi har jo ikke nogen at sparre med in house.”

HAR LØST OPGAVER FOR…

kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
frydenlund
kundereference
Medstrøm
kundereference
kundereference

Skriv dit søgeord og tryk ENTER