For noget tid siden blev jeg kontaktet af Autismeforeningen, der havde en rigtig god ide.
De ville holde en auktion på Lauritz.com og ville høre, om jeg ville give en donation.
Og selvfølgelig ville jeg det.
For jeg er vild med, når folk får nogle rigtig gode ideer.

Jeg donerede en times rådgivning til en værdi af 1400 kroner eks moms og et eksemplar af min nye bog ”God kommunikation i foreningen – Vejen til flere medlemmer”.

Og der var flere, der bød.

  • Højest bydende fik begge dele for 600 kroner i alt, som gik til Autismeforeningen. Vinderen af min præmie sparede en masse penge.
  • Autismeforeningen fik et stort overskud. Samtidig blev foreningen markedsført  som en aktiv forening.
  • Jeg fik markedsført min nye bog.

Win-win-win

Hvad er din bedste markedsføringside?

Andre har også læst:

Skriv et svar

Din emailadresse vil ikke blive offentliggjort.

*

Skriv dit søgeord og tryk ENTER

Jeg bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Læs mere i cookie- og privatlivspolitikken.

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk