Listen over mine systemer til markedsføring og kundekontakt

Effektiviser dit markedsføringsarbejde med de her systemer

Det rette værktøj er altid et must, når du vil have hurtige resultater. Derfor har jeg samlet denne oversigt over de systemer, jeg selv bruger – primært når jeg arbejder med min markedsføring og øvrige kundekontakt (som jo også er markedsføring, selv om mange ikke er bevidste om det).

Markedsføring

WordPress: Systemet, som min hjemmeside er lavet i.

Woocommerce: Pluginn til min webshop

E-conomic: Fakturasystem, der snakker sammen med webshoppen.

Crowdio: Chatfunktion, hvor levende mennesker skaber kontakt mellem mig og besøgende på min hjemmeside 24/7.

Google Analytics: Her holder jeg øje med, hvad der sker på min hjemmeside: Hvor mange besøger de bestemte sider, hvilken side lander de på først? Hvor klikker de hen? Og på hvilken side forlader de siden igen m.m.m.

Accuranker: System, hvor jeg kan se hvor godt mine kunders og min hjemmeside klarer sig på Google. Her kan jeg holde øje med alle de specifikke søgeord, og jeg kan både se præcis hvilken placering hjemmesiden har og hvilken underside, Google finder på søgeordet.

Søgeordsplanlægning: Googleværktøj, hvor jeg finder attraktive søgeord, da systemet selv foreslår alternativer til de ord, jeg skriver. Her kan jeg også se, hvor mange der søger på hvilke ord.

Sleeknote: Pop op, der får de besøgende på min hjemmeside til at tilmelde sig mit nyhedsbrev. En af fordelene ved Sleeknote er, at det er muligt at have forskellige pop ops på hjemmesidens forskellige undersider.

MailChimp: Det system, jeg sender nyhedsbreve ud igennem.

Pixabay: Her finder jeg stockfotos til blogindlæg m.m.

Kundekontakt

EFFIHUB: Kundeportal, hvor jeg opretter alle mine klippekort, så både kunderne og jeg kan holde øje med forbruget. Her kan kunderne blandt andet se, hvor mange klip de har tilbage, og hvad deres klip er blevet brugt på.

Onlinebooq: Onlinekalender, så mine kunder selv kan booke deres tider. Giver dem fleksibilitet og gør, at jeg kan arbejde uforstyrret. Samtidig er alle parter sikre på, at flere kunder ikke kan booke samme tid ved en fejl. Easyme er også en mulighed.

Øvrige

1Password: Her har jeg samlet alle mine koder. Når jeg skal bruge en ny kode, opretter 1Password en kode til mig, som er umulig at huske i hovedet. Derfor er alle mine koder unikke. Jeg skal kun huske koden til 1Password.

Todoist: Her holder jeg øje med mine opgaver. Overvejer at supplere med Trello fremover.

Nemlig.com: Bringer ofte varer til min adresse – både privat og erhverv – så jeg kan frigive mere tid til at skrive.

NB: Jeg får ikke henvisningsfee fra nogen af de virksomheder, jeg nævner.

Fortsæt gerne listen med de systemer, du bruger til at effektivisere dit arbejde.

Blogbanner seo-tekster
Andre har også læst:

Skriv et svar

Din emailadresse vil ikke blive offentliggjort.

*

Skriv dit søgeord og tryk ENTER