Tænker du, at

  • du ikke har noget interessant at fortælle i dine nyhedsbreve?
  • ingen interesserer sig for, hvad du laver?
  • dine kunder ikke har lyst til at læse nyhedsbreve*?

 

(* Jo, de har. Hvis de ikke læser dine nyhedsbreve, så læser de nok dine konkurrenters).

Ja, så bløder du sikkert penge ud af dit firma ved ikke at have et nyhedsbrev.

shutterstock_258191285Og nu giver jeg dig – helt gratis – tre uudtømmelige kilder til, hvordan du fremover kan finde på interessant indhold til dine nyhedsbreve igen – og igen – og igen.

Så du aldrig mere behøver at tænke, at du ikke har noget interessant at fortælle.

  1. Hver gang måske-kunder fortæller dig, hvorfor de ikke har brug for din hjælp, fodrer de dig med ideer til, hvad du kan skrive om. Kunders forbehold mod noget er formidable input til nyhedsbreve. Det er godt indhold, fordi du nogle gange kan rette en misforståelse. Og samtidig har du mulighed for at uddybe fordelene ved det, du sælger, på den naturlige måde
  2. Måske oplever du, at mange kunder, måske-kunder og folk fra dit netværk stiller de samme spørgsmål om dit arbejde, din branche eller din ydelse hele tiden. Besvar spørgsmålene i nyhedsbrevene
  3. Følg din målgruppe. Eventuelt på de sociale medier. Her kan du lære målgruppen bedre at kende, så du bedre kan ramme dem i dine nyhedsbreve. Både sprogligt og med relevant indhold, fordi du nu ved mere om, hvad de går op i

 

Lav en liste med alle dine ideer. Så har du nemlig altid denne skatkiste med inspiration til godt indhold til dine kommende nyhedsbreve.

Og hiv så de forskellige emner op af bunken, når de passer strategisk ind i dine nyhedsbreve.

Blogbanner nyhedsbrev
Andre har også læst:

Skriv et svar

Din emailadresse vil ikke blive offentliggjort.

*

Skriv dit søgeord og tryk ENTER

Jeg bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Læs mere i cookie- og privatlivspolitikken.

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk