Forenkl din markedsføring, og få flere kunder

Nu får du et markedsføringstip, der er så simpelt, at det næsten er forkert at kalde det et tip. Samtidig kan du meget nemt føre det ud i livet:

Vær ærlig og præcis i dine salgstekster.

Hvis du eksempelvis driver et enkeltmandsfirma, så stå ved det. Skriv ”jeg” i stedet for ”vi”. Det lyder let. Det er det også. Og når du gør det, opnår du en række fordele:

  • Du kan give dine kunder det, de forventer, så du får tilfredse kunder
  • Du får lettere ved at skrive
  • De fordele, der er forbundet ved netop din businessprofil, bliver tydeligere

 

For der er jo fordele og ulemper ved alle typer virksomheder. Men ulemperne bliver ikke mindre af, at kunderne bliver overrasket over dem, når de først er i kontakt med os, eller når de er blevet kunder.

Og fordelene i et enkeltmandsfirma er markante:

  • Det er nemt at overskue kalenderen – både erhverv og privat – hvilket gør, at vi nogle gange kan love nogle meget korte leveringstider
  • Kunden skal kun forholde sig til én person og ved altid, hvem der tager telefonen
  • Vi bruger ikke (kundens) tid på at koordinere opgaven internt
  • Én person har overblikket over alle kundens opgaver, fordi de altid ligger hos den samme

 

Og præcis det samme gør sig gældende, hvis der er andet, du har lyst til at sløre. Hvorfor sløre det? Hvis du driver dit firma udenfor byen, har du jo ikke central beliggenhed. Omvendt har dine kunder sikkert ikke problemer med at finde en parkeringsplads.

Blogbanner onlinekursus
Andre har også læst:

Skriv et svar

Din emailadresse vil ikke blive offentliggjort.

*

Skriv dit søgeord og tryk ENTER

Jeg bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Læs mere i cookie- og privatlivspolitikken.

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk