Har du set, at jeg har fået taget nye billeder

Som med så mange andre køb og beslutninger gik jeg lidt længe og funderede over, om det skulle være nu. De gamle billeder var tre år gamle, og jeg er et andet sted i min virksomhed i dag, end jeg var dengang.

Og hvordan kan det være så svært at få taget nogle billeder? Især når jeg netop arbejder ihærdigt for, at mine kunder og jeg bliver lagt mærke til på den gode måde.

Udover det rent praktiske i at skulle fotograferes og få ændret alle billederne i min markedsføring bagefter, var der to grunde, der blev ved med at holde mig tilbage.

  1. Jeg kunne ikke tage stilling til, hvilket tøj jeg skulle have på på de nye billeder. Hvilket businesslook ville sende det bedste signal om min virksomhed?
    (Ved, det lyder banalt, men kunder holder sig tit tilbage af banale grunde)
  2. Jeg vidste, at fotograf Anne Kring, som jeg havde kig på, kunne booke en stylist for mig, som kunne hjælpe mig med både at få en god hårdag og at se ud, som om, hele verden drejede i min retning. Jeg kunne sagtens se, at det ville gavne min forretning. Men jeg var bange for at se så overskudsagtig ud på billederne, at den virkelige udgave af mig ville blegne i sammenligning. Og det gik jeg så og tyggede på.

 

Og nej. Det er ikke alle kunder, der ringer for at drøfte deres forbehold. Det er altid nemmere at udskyde opgaven. Det gjorde jeg også.

Heldigvis mødte jeg Anne ude i den der virkelighed, hvor hun fortalte, at jeg bare kunne tage hele min garderobe med ud i studiet, så ville hun og stylisten hjælpe mig med at vælge det helt rigtige sæt. Og at stylisten sagtens kunne style mig, så jeg samtidig lignede mig selv og så naturlig ud.

Tid booket, blitz skudt, penge til Anne og et løft til min markedsføring.

For det var nok til at overbevise mig.

Bare til info: Nej, jeg får ikke noget henvisningsfee for at linke til Anne. Det får jeg i øvrigt aldrig, når jeg henviser til nogen.

ML-pressebilledeDjævlen fortæller, hvorfor kunderne ikke køber

Netop fordi vi ikke render ind i ret mange af vores kunder og måske-kunder, er det så vigtigt at se på vores vare ud fra:

  • Hvad er kundens grund til ikke at købe varen?
  • Hvad er forbeholdet?

 

Derfor:

Når du arbejder med en salgstekst, så få en testlæser fra din målgruppe til at læse den igennem med det primære formål:
At sige, hvad der kunne få dem til at lade være med at købe.

Det kan tit hjælpe dig med at optimere både teksten og ydelsen.

Tidligere på året holdt jeg et webinarforløb om salgstekster.

Og selv om jeg havde fået en testlæser til at læse min salgstekst om forløbet igennem, fandt jeg alligevel ud af bagefter, at flere havde det forbehold, at de ikke kunne deltage på alle fire webinarer.

Og en optagelse af et webinar, hvor man kan høre de andre deltagere uden at have været der selv, er bare ikke helt det samme.

Mange livelyde er bare bedst live.

Derfor udviklede jeg videre på produktet og forfinede det. Til dig, der enten ikke nåede at tilmelde dig, eller som måske netop havde det forbehold, at du ikke kunne deltage alle fire onsdage.

Webinarforløb bliver til selvstudie

For at kunne hjælpe endnu flere med at skrive gode salgstekster har jeg nu optaget webinarforløbet i fire sessioner.

Jeg har optimeret lidt på rækkefølgen, men indholdet er det samme. Optagelserne er uden kursister, så du får den koncentrerede viden.

Du får fire videoer:

  • Lær din kunde at kende og find hans udbytte
  • Tal til kundens følelser og sælg med triggere
  • Sælg gennem kundens sprog
  • Præsenter varen

 

+ et arbejdsark med de øvelser, vi har gennemgået i webinarforløbet, så du kan arbejde med dem selv.

Når du køber selvstudiet, får du adgang til de fire videoer og arbejdsspørgsmålene med det samme

Du kan tage selvstudiet, når og hvor det passer dig.

Du kan læse mere om selvstudiet her.

Blogbanner onlinekursus
Andre har også læst:

Skriv et svar

Din emailadresse vil ikke blive offentliggjort.

*

Skriv dit søgeord og tryk ENTER

Jeg bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Læs mere i cookie- og privatlivspolitikken.

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk