Vejlejournalist som din tekstforfatter?
En tekstforfatter med lokal erfaring må være i din favør. Og driver du virksomhed i Vejle, kan den freelanceskribent være mig.
Måske har du allerede prøvet at skrive dine tekster selv og er kommet frem til, at det er alt for dyrt. Både i forhold til hvad din tid er værd, og hvor mange potentielle kunder du mister.
Det kan også være, at du end ikke vil prøve at skrive selv, fordi du ved, at andre kan gøre det bedre end dig – og du vil hellere bruge din tid på at blive endnu mere specialiseret indenfor det, du allerede er god til.
Hvis ja, så læs videre her:
Jeg hedder Majbritt Lund og er uddannet på Journalisthøjskolen, har boet i Vejle og arbejdet på diverse lokalredaktioner på Vejle Amts Folkeblad.
Selv om jeg ikke arbejder fra Trekantsområdet mere, har jeg fortsat kunder i området. Særligt efter alle er blevet mere digitale, er det jo let at mødes online. Og jeg skriver også større opgaver for kunder, jeg aldrig har mødt i virkeligheden. Især hele hjemmesidetekster skrives ofte på baggrund af telefonsamtaler eller teamsmøder. Sågar med lige så stor succes, som når jeg møder mine kunder online.
Jeg tager selvfølgelig også gerne min computer under armen, hvis du har en opgave, der kræver, at jeg møder fysisk op i Vejle.
Hvem kan have brug for en tekstforfatter?
Virksomheder, der vil sælge mere eller sælge noget andet end nu.
Når jeg får nye kunder, rådgiver jeg grundigt, før jeg går i gang med opgaven.
For det kræver markedsføringserfaring at vurdere, om det er mest rentabelt at sætte ind ift. hjemmesiden eller nyhedsbrevene, eller du måske har mest brug for nogle gode kundecases, vi kan bruge begge steder.
Læs evt. mere om SEO Vejle, SEO Kolding eller SEO Odense.
Onlinetekstforfatter, der rådgiver om markedsføring
Med onlinetekstforfatning får du mere for dit markedsføringsbudget. Særligt hjemmesiden er essentiel, når du vil optimere din markedsføring. Derfor skriver jeg mange hjemmesidetekster og SEO-tekster.
Også nyhedsbreve er blandt mine specialer. For når hjemmesiden først arbejder effektivt, er næste skridt at holde kontakten med de læsere, der ikke er klar til at blive kunder endnu. Her er e-mail markedsføring uundværlig. Ofte lægger jeg nyhedsbrevsstrategien med mine kunder og underviser dem i, hvordan de skriver deres nyhedsbreve selv. For netop med nyhedsbrevene er der mange fordele ved at holde skriveopgaven internt.
Længere nede kan du læse, hvordan min kunde Jane Kudsk, Vejle, solgte for 111.000 kroner i en mail-kampagne, jeg var inde over.
Foretrækker du, at jeg skriver alle dine nyhedsbreve, aftaler vi selvfølgelig det.
Jane Kudsk, Cand.techn.al., Spis dig fri, Vejle
Solgte for 111.000 kroner gennem mails
”Majbritt er skarp, og hver gang vi har gennemgået mine nyhedsbreve, er hun kommet med mange pointer på kort tid. Og selv enkelte guldkorn kan jo være det hele værd.
Eksempelvis sagde en af mine case-personer, at hun var holdt op med at sove til middag. Her foreslog Majbritt, at jeg spurgte ind til, hvor længe hun plejede at sove. Og det var en god, konkret detalje at få med i citatet
Det gjorde en kæmpe forskel, at vi lagde hele strategien på én gang. For derfor kunne vi bevidst begynde kampagnen med cases, der kvalte de blødere forbehold som ”jeg er sikkert ikke målgruppen”, og afslutte med det afgørende forbehold, som prisen klart er.”
Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig
Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage
Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.
Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.