Skal Vejle-virksomheden markedsføres med SEO?

[SEO Vejle: SEO-konsulent eller SEO-bureau]

Skal SEO også få din telefon til at ringe?

Måske til dit revisorfirma i Vejle, din advokatvirksomhed i Bredballe eller dit konsulenthus i Mølholm?

Og skal SEO påvirke dine mulige kunder, længe før de ved, at de får brug for dig eller dine ydelser?

Gode SEO-tekster kan begge dele. Derfor kan målrettet SEO styrke kunderejsen flere steder: I researchfasen googler dine mulige kunder ”Hvad er…?”, ”Hvordan…?” eller stikord om det emne, de gerne vil være klogere på. Bliver de opmærksomme på din virksomhed og ekspertise allerede her, kan du være top of mind, så de slet ikke undersøger dine konkurrenter, når de går fra research til køb.

Købeklare kunder søger derimod ofte din titel, dit produkt eller pris. Udover at de forskellige søgefraser giver dig mulighed for at ramme kunden på flere forskellige steps, kan du også ramme hans søgning mere præcist, så han får det svar, han leder efter. Og kunder, der får et brugbart svar, er tættere på at købe.

Samtidig har SEO den store fordel – sammenlignet med andre markedsføringsformer – at du kan komme langt ved at fokusere på opgaven én gang. Mine egne ældste SEO-tekster har arbejdet for mig + 10 år. Og de arbejder 24/7. Ofte med det udbytte, at kunder ringer, når de ”har dankortet fremme”.

Som du kan se på mine businesscases her på siden, opnår mine kunder lignende resultater.

MichaelThygesen

Majbritt var tjent hjem 10 gange på bare 1½ år

”Min hjemmeside har allerede solgt for 300.000 kroner til kunder, der har fundet mig på Google. Og prisen for tekst og rådgivning var 30.000 kroner.

Nu får jeg ca. en kunde om måneden via Google, og jeg har konstant kunder i min pipeline pga. hjemmesiden. Og næsten alle kunderne trækker på mig mere end en gang, så slutresultatet bliver mere end 300.000 kroner.

Michael Thygesen
Ejer og underviser,
 Work Efficiently

Lone Lings_0006

Lone Lings, Rumdesigner, Implacement

 

4 store nye, kunder på 3 måneder

“De første 3 måneder efter min nye hjemmeside blev lanceret, fik jeg 4 nye kunder fra den.

Flere af kunderne havde fundet min hjemmeside på Google. Måske dem alle. Og fordi teksterne er målrettet min kundetype og besvarer kundetypens spørgsmål, er de klar til at købe et betalt rådgivningsmøde med det samme.

De fleste opgaver ligger mellem 100.000 og 500.000 alene det første år. Herefter plejer kunderne at vende tilbage med opgaver løbende, så det bliver til rigtig mange penge.“

SEO-tekster til både kunder og maskiner

Engang skrev vi SEO-tekstforfattere primært til maskiner, når vi skrev SEO-tekster.

Heldigvis er Googles søgemaskiner blevet bedre til at honorere kvalitet, så i dag skriver vi gode tekster til kunderne – inden for nogle rammer, som Google definerer.

Derfor skriver jeg ofte salgstekster, der både trækker trafik fra Google, fremhæver din USP, rammer din kundetype og kvæler kundernes indvendinger mod at købe – på én gang. Mit speciale er i øvrigt B2B-tekstforfatning.

Så hvis du vil gøre det hele rigtigt fra start, får du skrevet SEO-tekster, allerede når du skal have lavet en ny hjemmeside. Udover at du kan optimere skriveprocessen og spare penge ved at få det hele gjort med det samme, får du også den fordel, at Googles søgerobotter kan indeksere dine nye tekster tidligere. Og netop indekseringen er noget af det vigtigste i SEO.

I mit SEO-firma får du ikke kun min erfaring med SEO. Du profiterer også af, at jeg uddannet journalist. Derfor kan jeg skrive godt og rutineret, stille dig de rigtige spørgsmål og overskue store mængder research og skriveopgaver.

Kira portræt (002)

Kira Paulli, Videoproducent, Pixiweb

Hele hjemmesiden blev bedre

“Jeg vidste godt, at Majbritt er effektiv og professionel. Alligevel blev jeg overrasket over, hvor hurtigt hun afleverede mine nye SEO-tekster, og at hun havde fanget så præcist, hvordan de skulle skrives. Det var mikroskopisk, hvad jeg ville have rettet.

På min gamle hjemmeside havde jeg selv skrevet teksterne, og dengang fik jeg aldrig kunder via hjemmesiden. Det gør jeg nu.

Og nu bliver læserne på min hjemmeside i dobbelt så lang tid, og antallet af nye besøgende er mere end fordoblet.

Hvad er prisen for SEO?

Som med huse og biler kommer det an på mange faktorer. Blandt andet hvilken kvalitet, du søger.

Som tekstforfatter til hjemmesider skriver jeg ofte alle sider, inkl. SEO-tekster, for 24.000 til 50.000 kroner ekskl. moms. Alt efter hvor mange SEO-tekster og hvor meget rådgivning, mine kunder har brug for. Oftest 24.000 kroner.

Søger du rådgivning om SEO eller sparring på dine egne SEO-tekster, anbefaler jeg et 10-timers klippekort til 13.500 kroner ekskl. moms.

Vil du høre mere om dit potentiale for kunder via Google?

Så ring 27 12 11 14, eller send en mail. Jeg laver gerne en gratis SEO-analyse, hvor jeg dokumenterer, hvor godt din hjemmeside allerede nu performer på Google og giver et estimat på din opgave.

Kontakt mig også gerne, selv om mit SEO-bureau ikke ligger i Vejle.
Jeg har tidligere løst mange opgaver for virksomheder i Vejle og opland og var i øvrigt ansat på Vejle Amts Folkeblad, mens jeg boede i Vejle.

Heldigvis kan meget lade sig gøre med onlinemøder, og ellers kommer jeg gerne til Vejle.

Læs evt. mere om SEO Fredericia.

Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig

Kontakt-Majbritt-Lund

Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage

Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.

Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.

HAR LØST OPGAVER FOR…

kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
frydenlund
kundereference
Medstrøm
kundereference
kundereference

Skriv dit søgeord og tryk ENTER