Med en freelanceskribent får du tekster, der sælger
Er en freelanceskribent løsningen for dig?
Det kan sagtens være.
Med en freelanceskribent kan du få skrevet professionelle markedsføringstekster, når du har brug for det – uden at have din egen markedsføringsafdeling.
Derfor slipper du for
- at skrive selv
- at lære, hvordan du skal skrive den specifikke type tekst
- den dårlige samvittighed over, at du ikke når at skrive, så du mister penge, fordi dine aktuelle tekster
- ikke bliver fundet på Google
- rammer målgruppen skævt
- er for svære at læse
Især hvis du har brug for nye onlinetekster, går du glip af en stor fortjeneste. For de skal kun skrives en gang for at arbejde for dig – og sælge dig – 24/7. Uanset om vi taler salgstekster på hjemmesiden, SEO-tekster eller blogindlæg.
Og når din hjemmeside først ligger stabilt på Google, kan du ofte bevare den fine placering i mange år.
Uanset hvilke tekster du søger en skribent til, kan du hyre mig. Som freelanceskribent kan jeg hjælpe dig i netop det omfang, du har behov for.
Jeg er oprindelig uddannet journalist og har efteruddannet mig indenfor onlinemarkedsføring og online tekstforfatning. Mit særkende er min evne til at finde den effektive vej til gode resultater samt min viden om at ramme målgruppen præcist. Derfor kan du både hyre mig ind som SEO-skribent eller tekstforfatter til trykt markedsføring.
Fordel med et lille firma
“Vi har brugt Majbritt Lund i flere år. Med et klippekort på 50 timer har jeg ro i maven. Nu ved jeg, at jeg får løst mange opgaver til en fornuftig pris.
Majbritt har altid fokus på målgruppen, og det betyder jo meget, om et sprogkursus skal sælges til private eller til forretningsfolk.
Hele vejen igennem fokuserer hun på, at teksterne og resten af hjemmesiden skal lede kunden hen mod et køb, og at det skal være så let som muligt for læseren at blive kunde.
Jeg valgte Majbritt, fordi hun er troværdig, og fordi det er en fordel for mig at bruge et lille firma og have den direkte kontakt. Som direktør i sit eget firma har hun jo et stort ansvar for, at alle kunder er tilfredse.“
Susanne Gram Larsen
Kommunikationschef, Studieskolen, København
Et freelanceskribentsamarbejde kan se sådan ud
Overvejer du at bruge mig som freelanceskribent, indleder vi med at afklare hvilke resultater, du søger, og hvordan vi kan opnå dem.
Hvis ikke jeg vurderer, resultaterne er realistiske, foreslår jeg andre muligheder, så vi sikrer, at jeg skriver de tekster, der vil give dig det bedste resultat.
Har du ikke brug for kommunikationsrådgivning, springer vi selvfølgelig den del over, og jeg kan begynde at skrive med det samme.
Herefter interviewer jeg dig eller dine medarbejdere for at få info til teksterne. Vi kan sagtens aftale, at jeg samler information til mange af teksterne på én gang.
Når jeg skriver flere tekster på en gang, kan jeg gøre det meget billigere for dig, og du skal ikke ind over opgaven så mange gange.
Måske har du brug for et grundigt rådgivningsmøde, hvor vi planlægger opgaven:
- Hjemmesidetekster:
Hvad vil du have de besøgende på hjemmesiden til at gøre, og hvordan får vi dem til det? Det kan være, de skal booke et rådgivningsmøde, ringe til dig eller tilmelde sig dit nyhedsbrev. Når vi har afklaret kunderejsen, foreslår jeg et sitemap, så kunderne får let ved at gøre det, vi vil have dem til - SEO-tekster:
Når du vil have kunder via Google, skal vi finde ud af, hvad dine potentielle kunder søger efter. Derfor laver jeg en søgeordsanalyse, så vi kan lægge en strategi for, hvilke søgeord jeg skal skrive SEO-tekster om - Nyhedsbreve:
Hvis du allerede har en liste, vi kan sende nyhedsbreve til, lægger vi en strategi for, hvad du vil opnå med det enkelte nyhedsbrev og indholdet af nyhedsbrevene. Vil du gerne have flere læsere på dit nyhedsbrev, rådgiver jeg dig om, hvordan du får det - Pressemeddelelser:
Hvilke historier vil vi placere i hvilke medier? Og hvilke kilder skal fortælle dem?
Pris for freelanceskrivning
Jeg løser alle mine freelanceskribentopgaver gennem mine fleksible klippekort med priser ned til 900 kroner i timen.
Med et klippekort kan vi tilpasse opgaven, hvis noget ændrer sig, og du kan løbende følge med i tidsforbruget via min kundeportal, EFFIHUB.
Ring 27 12 11 14 og få en konkret pris på dine tekster, eller send en mail.
Kira Paulli, Videoproducent, Pixiweb, Ballerup, København
Hele hjemmesiden blev bedre
“Jeg vidste godt, at Majbritt er effektiv og professionel. Alligevel blev jeg overrasket over, hvor hurtigt hun afleverede mine nye SEO-tekster, og at hun havde fanget så præcist, hvordan de skulle skrives. Det var mikroskopisk, hvad jeg ville have rettet.
På min gamle hjemmeside havde jeg selv skrevet teksterne, og dengang fik jeg aldrig kunder via hjemmesiden. Det gør jeg nu.
Og nu bliver læserne på min hjemmeside i dobbelt så lang tid, og antallet af nye besøgende er mere end fordoblet.
Læs mere
“Selv om jeg stort set ikke selv gør noget i forhold til Google, ligger flere af mine attraktive søgeord på side et, og jeg sælger for 70-80.000 kroner til nye kunder, der finder mig på Google. Hvert år. Og de er meget tæt på at købe, når de ringer.
Jeg leverer klassiske videoer, som kunderne kan have glæde af i mange år – og ikke eksperimenterende videoer, der ”spræller”. Det afspejler teksterne nu. Derfor ved kunderne, hvad de køber og bliver tilfredse.
Det var en kæmpe lettelse, at så stor en del af det grundlæggende arbejde med hjemmesiden var lavet, og jeg fik mere tid og overskud til at justere de andre detaljer med blandt andet foto og video, så den samlede hjemmeside blev bedre.“
Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig
Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage
Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.
Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.