Skal SEO give din københavnervirksomhed flere nye kunder via Google?

Måske er du i gang med at gå lavet en helt ny hjemmeside, der skal søgemaskineoptimeres.
Måske har du fået lavet SEO allerede uden at nå de mål, du havde sat dig for.

I begge tilfælde kan jeg hjælpe dig. Enten gennem fysiske møder i København eller via onlinemøder eller en kombination.

Onpage SEO og hjemmesider har været mine primære specialer i + 10 år.
Dels fordi kunderne efterspørger SEO.
Dels fordi min journalistuddannelse gør det let for mig både at skrive efter Googles algoritmer og skrive, så du sælger – samtidig.
Og dels fordi SEO er den langsigtede indsats, der gør, at kunderne kan blive ved med at tjene penge på mine SEO-tekster år efter år efter år. Og jeg har ambitioner på dine vegne.

Vigtigt at begynde SEO-arbejdet rigtigt

Derfor indleder vi med at lave en søgeordanalyse, hvorefter du vælger de attraktive søgeord. For den hyppigste SEO-fejl er at skrive SEO-tekster ud fra søgeord, som ingen søger på, eller søgeord der er så brede, at du ikke kan gennemskue præcist, hvad kunderne er på udkig efter, når de foretager søgningen. Og de fejl sker også i store, erfarne virksomheder.

Når vi har valgt de rette søgeord, kan vi gøre 1 a 2:

  1. Jeg kan skrive SEO-teksterne for dig
    Denne metode kræver mindst af dig: Jeg interviewer dig, skriver og afleverer teksterne i løbet af 1-2 uger. Herefter kan de komme ud at arbejde for dig med det samme

  2. Du kan lære at skrive gode SEO-tekster selv
    Denne metode er til dig, der har et begrænset SEO-budget og ledig tid eller har brug for så mange SEO-tekster eller SEO-blogs, at det vil være rentabelt for dig at lære at skrive dem selv.
    Det er sikkert lettere, end du tror. For når vi én gang har valgt hvilket søgeord, du skal bruge til hvilken tekst, skal du blot følge nogle simple regler og holde en fast struktur, når du skriver, så både Google og læserne let kan se, hvad du skriver om. Eksempelvis er den her tekst søgemaskineoptimeret efter ”SEO København”.

 

Når du har skrevet din første SEO-tekst igennem, får du min feedback på teksten og optimerer teksten, til den er så god, at du kan lægge den på hjemmesiden. Herefter kan du altid skrive flere SEO-tekster, når du har nogle ledige timer

Marlene red

Nåede 10 timers arbejde på 1 time

Jeg er så glad for, at jeg nu selv har lært at skrive SEO-tekster, der rammer vores kunder på det ønskede sted i deres kunderejse – i stedet for at hyre Majbritt til at gøre det.

For nu har jeg fået en opskrift, jeg kan skrive tekster efter fremover, og jeg kan udfordre mine kolleger, når de skriver – eller forklare dem, hvorfor vi har skrevet, som vi har, på hjemmesiden.

Mens Majbritt gav mig feedback på mine tekster, kom hun med input til ord og formuleringer på baggrund af, hvad jeg havde sagt.

Hun styrer samtalen med sætninger som ”Jeg hører, at I vil … Det kan I gøre sådan og sådan.” Eller ”Der er de og de spilleregler, så hvis du vil A, så skal du …”.

Majbritt er også god til at planlægge, hvordan vi bruger tiden rigtigt. Og vi nåede 10 timers arbejde på én time, fordi Majbritt hele tiden skar de irrelevante spørgsmål væk.

Marlene Nybro Thomsen,
Marketing and communications manager, Alexandra Instituttet

Mød SEO-konsulenten København

Pænt goddag

Jeg hedder Majbritt Lund og er uddannet journalist på Danmarks Journalisthøjskole (hedder DMJX i dag). Siden 2007 har jeg drevet mit eget kommunikationsfirma i København og jeg var blandt de første tekstforfattere med speciale i SEO-tekster.

Som journalist kan jeg både skrive, så jeg fastholder læseren og finde svaret på de spørgsmål, læseren forventes at have med sin specifikke søgning. Netop det, som Google honorerer.

Google justerer løbende, hvad det kræver at opnå topplaceringer. Derfor følger jeg med i SEO-guides og anbefalinger i diverse SEO-grupper og trækker på min egen SEO-konsulent, når jeg har brug for SEO-rådgivning til de mere specialiserede SEO-metoder. Metoder, jeg tester på min egen hjemmeside, så jeg er sikker på, at de virker, når jeg skriver for kunder eller rådgiver om SEO.

Skal vi optimere din SEO med det samme?

Giv mig gerne et kald på 27 12 11 14 eller send en mail. Så finder vi ud af, om det er smartest, at jeg skriver alle SEO-teksterne for dig, eller at du kan trække på min SEO-viden, mens du løser opgaverne selv. Vi kan enten mødes i København og lægge en strategi, eller vi kan holde alle møder via Teams.

Priserne begynder ved 6.000 kroner ekskl. moms.

Vi kan evt. indlede samarbejdet med en gratis SEO-analyse, så du kan vurdere, om jeg er mine penge værd.

Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig

Kontakt-Majbritt-Lund

Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage

Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.

Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.

HAR LØST OPGAVER FOR…

kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
frydenlund
kundereference
Medstrøm
kundereference
kundereference

Skriv dit søgeord og tryk ENTER