Med SEO kan du møde nye kunder på Google
[SEO Horsens]
Er SEO også optimal markedsføring for dit firma?
Sikkert. I hvert fald hvis du foretrækker at betale én gang, hvorefter du
Engang var SEO-tekster dårlige tekster skrevet til maskiner. Og du kan ikke sælge med dårlige tekster. Derfor er det en kæmpe fordel for al SEO-marketing, at Googles søgerobotter nu er blevet meget bedre til at skelne gode og dårlige tekster fra hinanden. For nu kan du både tiltrække nye kunder via Google og sælge til dem – med de samme tekster.
Derfor er merudgiften til SEO ikke særlig, stor hvis du alligevel skal have skrevet nye tekster til din hjemmeside.
Majbritt var tjent hjem 10 gange på bare 1½ år
”Min hjemmeside har allerede solgt for 300.000 kroner til kunder, der har fundet mig på Google. Og prisen for tekst og rådgivning var 30.000 kroner.
Nu får jeg ca. en kunde om måneden via Google, og jeg har konstant kunder i min pipeline pga. hjemmesiden. Og næsten alle kunderne trækker på mig mere end en gang, så slutresultatet bliver mere end 300.000 kroner.”
Michael Thygesen
Ejer og underviser, Work Efficiently
4 store, nye kunder på 3 måneder
“De første 3 måneder efter min nye hjemmeside blev lanceret, fik jeg 4 nye kunder fra den.
Flere af kunderne havde fundet min hjemmeside på Google. Måske dem alle. Og fordi teksterne er målrettet min kundetype og besvarer kundetypens spørgsmål, er de klar til at købe et betalt rådgivningsmøde med det samme.
De fleste opgaver ligger mellem 100.000 og 500.000 alene det første år. Herefter plejer kunderne at vende tilbage med opgaver løbende, så det bliver til rigtig mange penge.”
Få SEO-tekster skrevet af en journalist
Som tekstforfatter til hjemmesider og onlinetekstforfatter kan jeg rådgive dig ift. Google, USP, kundetype og den samlede kunderejse på hjemmesiden. Hvilke sider skal søgemaskineoptimeres, og hvilke skal udelukkende skrives for at guide læserne logisk rundt på hjemmesiden? Hvilke skal oplyse, og hvilke skal sælge?
Med en baggrund som journalist er jeg både uddannet til at fange og fastholde læserne med mine ord, sætte mig ind i nye emner og overskue større skriveopgaver og mængder af research. Derfor kan du ofte regne med, at du får dine nye tekster leveret allerede 1-2 uger efter, jeg har fået de oplysninger, jeg skal bruge. Og 1-2-3, så kan teksterne komme ud at arbejde for dig.
Ofte går der noget tid, før du kan forvente de gode placeringer på Google.
Men fordi SEO-teksterne også skrives som salgstekster, påvirker de dine mulige kunder fra det øjeblik, de bliver lagt på hjemmesiden. Derfor vælger mine kunder mig, når de gerne vil have effektivitet og kvalitet.
En af dem er Kåre Sundmark, foredragsholder, Horsens:
Kåre Sundmark, foredragsholder, Horsens
Skulle have hyret Majbritt fra start
”Jeg har kendt Majbritt siden 2012, så jeg vidste, at hun var den bedste. Det tænker jeg stadig, selv om hun ikke er billig. Men nu har jeg investeret i en kvalitetshjemmeside, der kan arbejde for mig i mange år. Det skulle jeg have gjort fra starten, for så havde jeg forkortet en lang, tung proces til et forløb på omkring en måned. Inkl. opsætning hos grafikeren.
Jeg havde været i kontakt med firmaer, der sagde, at de kunne lave en hel hjemmeside til 5.000 kroner. Men jeg tror ikke, at de kunne have lavet hjemmesiden meget bedre end mig selv. Og når man ikke betaler for kvalitet, glemmer man jo hurtigt, hvad man har sparet. Og man har stadig den dårlige kvalitet.”
Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig
Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage
Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.
Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.