Skal kunderne finde din Holstebro-virksomhed på Google?
[SEO Holstebro]
Med SEO kan du sikre, at kunderne netop finder din hjemmeside øverst på Google, når de er klar til at købe dine ydelser, eller når de stiller spørgsmål ifm. dit speciale. Derfor kan du både ramme research-kunderne i starten af deres købsrejse, og når de står med dankortet i hånden, hvis vi lægger den rette SEO-strategi. Og når dine tekster svarer præcist på det, læseren søger, øger du sandsynligheden for at han bliver kunde.
Samtidig opnår du en række yderligere fordele:
Majbritt var tjent hjem 10 gange på bare 1½ år
”Min hjemmeside har allerede solgt for 300.000 kroner til kunder, der har fundet mig på Google. Og prisen for tekst og rådgivning var 30.000 kroner.
Nu får jeg ca. en kunde om måneden via Google, og jeg har konstant kunder i min pipeline pga. hjemmesiden. Og næsten alle kunderne trækker på mig mere end en gang, så slutresultatet bliver mere end 300.000 kroner.”
Michael Thygesen
Ejer og underviser, Work Efficiently
Lone Lings, Rumdesigner, Implacement
4 store, nye kunder på 3 måneder
“De første 3 måneder efter min nye hjemmeside blev lanceret, fik jeg 4 nye kunder fra den.
Flere af kunderne havde fundet min hjemmeside på Google. Måske dem alle. Og fordi teksterne er målrettet min kundetype og besvarer kundetypens spørgsmål, er de klar til at købe et betalt rådgivningsmøde med det samme.
De fleste opgaver ligger mellem 100.000 og 500.000 alene det første år. Herefter plejer kunderne at vende tilbage med opgaver løbende, så det bliver til rigtig mange penge.“
For at opnå de fordele skal dine SEO-tekster skrives rigtigt fra start
- Du skal vælge rette søgeord
- Det skal være tydeligt for både Google og læserne, hvilket emne eller søgeord teksten handler om
- Overskrifter, titels og description skal udfyldes korrekt
Og når jeg bliver kontaktet om SEO, der ikke giver de ønskede resultater, ligger fejlen ofte i forkert valg af søgeord.
Derfor begynder alt mit SEO-arbejde med en grundig søgeordsanalyse, så vi både vælger de søgeord, mange googler, og som samtidig er præcise nok til at sikre, at kunderne googler netop det, du sælger.
Eksempelvis er der stor forskel om, om de googler LEAN, LEAN-konsulent eller LEAN-kursus.
Kira Paulli, Videoproducent, Pixiweb
Hele hjemmesiden blev bedre
“Jeg vidste godt, at Majbritt er effektiv og professionel. Alligevel blev jeg overrasket over, hvor hurtigt hun afleverede mine nye SEO-tekster, og at hun havde fanget så præcist, hvordan de skulle skrives. Det var mikroskopisk, hvad jeg ville have rettet.
På min gamle hjemmeside havde jeg selv skrevet teksterne, og dengang fik jeg aldrig kunder via hjemmesiden. Det gør jeg nu.
Og nu bliver læserne på min hjemmeside i dobbelt så lang tid, og antallet af nye besøgende er mere end fordoblet.”
Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig
Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage
Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.
Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.