Har du brug for en professionel tekstforfatter?

Kan en dygtig tekstforfatter forbedre bundlinjen for din virksomhed?
Sikkert.
I hvert fald hvis det er dig, jeg beskriver i 1 af de 3 scenarier her:

Du driver allerede en rentabel forretning og vil gerne vækste, men har ikke tid til at arbejde med din markedsføring.

Du mangler kunder, fordi dine tekster ikke sælger dig godt nok.

Eller måske var din markedsføring god engang, men den er ikke opdateret og afspejler derfor ikke, hvordan du arbejder i dag.

Alle scenarier er ærgerlige.

For uden en opdateret og professionel markedsføring, bliver du afhængig af at løse de opgaver, kunderne efterspørger af sig selv.

I stedet kan du tage kontrollen over din forretning og markedsføre de opgaver, du helst vil løse, og som du måske kan tjene flest penge på.

Med en ekstern tekstforfatter og markedsføringsrådgiver slipper du for at

  • null
    gætte, hvor du skal sætte ind markedsføringsmæssigt
  • null
    lære, hvordan du løser opgaverne selv
  • null
    bruge tid på at skrive selv

Og laver du en aftale med mig, kan jeg også henvise til en række gode samarbejdspartnere indenfor markedsføring, hvis ikke jeg kan løse hele opgaven selv.

Susanne Gram_L7G9705

Fordel med et lille firma

Vi har brugt Majbritt Lund i flere år. Med et klippekort på 50 timer har jeg ro i maven. Nu ved jeg, at jeg får løst mange opgaver til en fornuftig pris.

Majbritt har altid fokus på målgruppen, og det betyder jo meget, om et sprogkursus skal sælges til private eller til forretningsfolk.

Hele vejen igennem fokuserer hun på, at teksterne og resten af hjemmesiden skal lede kunden hen mod et køb, og at det skal være så let som muligt for læseren at blive kunde.

Jeg valgte Majbritt, fordi hun er troværdig, og fordi det er en fordel for mig at bruge et lille firma og have den direkte kontakt. Som direktør i sit eget firma har hun jo et stort ansvar for, at alle kunder er tilfredse.

Susanne Gram Larsen
Kommunikationschef, Studieskolen

Et tekstforfattersamarbejde kunne se sådan her ud

Har du brug for rådgivning om din markedsføringsstrategi, målgruppe, produktsammensætning eller priser, begynder vi her.

Ved du allerede, hvilke tekster jeg skal skrive, springer vi selvfølgelig den indledende rådgivning over. Når vi har defineret opgaven, interviewer jeg dig for at blive klædt på til opgaven og sætter mig til tasterne. Og du får teksten leveret, når den er klar til at arbejde for dig. Evt. efter en mindre redigering – eller måske en tur omkring grafikeren. Lyder det ikke effektivt?

Har du brug for, at vi aftaler en kort deadline, kan det sagtens lade sig gøre. Ellers er vanlig leveringstid få uger på større opgaver som eksempelvis en hjemmeside og under en uge for få tekster.

Min baggrund for at skrive dine tekster er en uddannelse fra Danmarks Journalisthøjskole. Siden 2007 har jeg haft min egen kommunikationsvirksomhed, hvor jeg har specialiseret mig i at ramme målgruppen præcist samt onlinemarkedsføring. For dit markedsføringsbudget rækker meget længere, når du bruger dine penge på digital markedsføring.

Derfor skriver jeg især

 

Har du brug for tekster til trykt markedsføring, skriver jeg selvfølgelig også gerne salgsbreve, tekster til foldere eller pressemeddelelser.

Hvad koster tekstforfatning?

Alt efter opgaven begynder prisen for en tekst ved få tusinde kroner. Jeg anbefaler altid, at jeg skriver flere tekster på én gang, for på den måde kan jeg arbejde mest effektivt og give dig en god pris.

Alle opgaver løses gennem mine klippekort, hvor det mindste koster 6.000 kroner ekskl. moms.

Du er meget velkommen til at ringe til mig på 27 12 11 14 og få en konkret pris på dine tekster.

Selv om jeg ikke arbejder fra en Herningadresse, kan jeg sagtens skrive for dig. Særligt efter alle har vænnet sig til onlinemøder får jeg flere og flere kunder fra hele landet, og jeg løser også store opgaver for kunder, jeg aldrig har mødt i virkeligheden.

Som regel er kombinationen af møder på Teams og telefonsamtaler lige så effektiv som fysiske møder. Når opgaven kræver det, kommer jeg selvfølgelig gerne hjem til Midtjylland, hvor jeg er opvokset, og siden har arbejdet på både Herning Folkeblad og Midtjyllands Avis.

Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig

Kontakt-Majbritt-Lund

Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage

Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.

Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.

HAR LØST OPGAVER FOR…

kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
frydenlund
kundereference
Medstrøm
kundereference
kundereference

Skriv dit søgeord og tryk ENTER