Skal SEO skaffe din Herning-virksomhed flere kunder?
[SEO Herning]
Med SEO opnår du en række fordele:
Og qua det, at verden bliver mere og mere digital, investerer ambitiøse virksomheder i SEO.
Over 50 % af al trafik til hjemmesider kommer fra Google, så du går glip af mange leads og mulige kunder, hvis din hjemmeside ikke er søgemaskineoptimeret. Derfor skal du have fokus på SEO, uanset om du allerede har en hjemmeside, eller du skal have lavet en helt ny.
Optimalt tænker vi SEO ind fra starten. For mange af de sider, du skal have under alle omstændigheder, kan sagtens skrives, så de også bliver fundet på Google. Og som tekstforfatter til hjemmesider er mit speciale både at rådgive dig om den samlede hjemmeside, valg af søgeord og eventuelt prioritering af SEO-teksterne, hvis vi deler opgaven op i flere etaper.
Har du allerede en hjemmeside, vil jeg analysere den med dig, før vi begynder på SEO, så vi sikrer, at den er klar til at engagere dine besøgende. For konverterer hjemmesiden ikke, får du ikke flere kunder, selv om du får flere leads fra Google.
Kunde til 100.000 kr. og flere i min pipeline
“Efter Majbritt har skrevet teksterne til min hjemmeside, har jeg fået 5 gange så mange besøgende på den.
I løbet af det første halve år landede jeg en opgave til 100.000 kroner til én kunde, som havde fundet min hjemmeside på Google. Det har jeg aldrig oplevet før. Og nu har jeg flere kunder i min pipeline i samme prisklasse på grund af hjemmesiden.
Teksterne viser, hvilken kvalitet jeg leverer, og at jeg har arbejdet med effektivitet i mange år. Det er også tydeligt, hvilken målgruppe jeg går efter, fordi teksterne inkluderer mine kunders ordvalg: Effektivitet, planlægning, struktur, spare tid og ambitiøs.”
Michael Thygesen
Ejer og underviser, Work Efficiently
Lone Lings, Rumdesigner, Implacement
4 store nye, kunder på 3 måneder
“De første 3 måneder efter min nye hjemmeside blev lanceret, fik jeg 4 nye kunder fra den.
Flere af kunderne havde fundet min hjemmeside på Google. Måske dem alle. Og fordi teksterne er målrettet min kundetype og besvarer kundetypens spørgsmål, er de klar til at købe et betalt rådgivningsmøde med det samme.
De fleste opgaver ligger mellem 100.000 og 500.000 alene det første år. Herefter plejer kunderne at vende tilbage med opgaver løbende, så det bliver til rigtig mange penge.“
Din fordel, at SEO-tekstforfatteren også er journalist
Min baggrund for at skrive målrettede SEO-tekster er, at jeg er uddannet journalist på Danmarks Journalisthøjskole. Har blandt andet arbejdet på Herning Folkeblad og Midtjyllands Avis.
Siden 2007 har jeg drevet mit eget kommunikationsbureau med speciale i hjemmesidetekster og kundetyper.
Derfor var jeg en af de første danske journalister, der specialiserede mig i SEO-tekster. Et speciale, der i dag udgør størstedelen af mine opgaver.
Derfor bruger jeg mange timer på at
- skrive SEO-tekster
- undervise mine kunder i at skrive SEO-tekster
- sætte mig ind i ny viden om SEO, SEO-værktøjer og nye SEO-metoder
Hertil får jeg selv 1:1-sparring fra min egen SEO-konsulent på månedlig basis, så jeg altid kan være på forkant med de mest effektive metoder.
2024 holdt jeg oplægget “Ram målgruppen med SEO-tekster” på SEOday, Nordens førende SEO-konference.
Kira Paulli, Videoproducent, Pixiweb
Hele hjemmesiden blev bedre
“Jeg vidste godt, at Majbritt er effektiv og professionel. Alligevel blev jeg overrasket over, hvor hurtigt hun afleverede mine nye SEO-tekster, og at hun havde fanget så præcist, hvordan de skulle skrives. Det var mikroskopisk, hvad jeg ville have rettet.
På min gamle hjemmeside havde jeg selv skrevet teksterne, og dengang fik jeg aldrig kunder via hjemmesiden. Det gør jeg nu.
Og nu bliver læserne på min hjemmeside i dobbelt så lang tid, og antallet af nye besøgende er mere end fordoblet.
Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig
Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage
Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.
Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.