Markedsføring i Horsens af kreativ tekstforfatter?
[Tekstforfatter, Horsens]
Skal onlinetekstforfatteren få din hjemmeside frem øverst på Google?
Eller skal jeg trække på min journalistuddannelse, så din virksomhed bliver omtalt i Horsens Folkeblad?
Eller foretrækker du, at jeg får din e-mailmarkedsføring til sælge for dig?
Mulighederne er mange, når du hyrer en erfaren tekstforfatter. Og der kan være mange grunde til, at du søger nye kompetencer netop nu.
Måske er du aldrig blevet rigtig tilfreds med din markedsføring. Måske har du løbende fået tilføjet nye tekster – med det resultat, at de ikke hænger ordentlig sammen og ikke er rammer samme tone of voice, eller at din vigtigste unique selling proposition mangler. Eller måske har du allerede en superprofessionel markedsføring. Din virksomhed har bare udviklet sig, siden du fik skrevet teksterne, så de er ikke længere retvisende.
Og da din tid er værdifuld, vil du gerne have en anden til at skrive for dig én gang for alle. Så du kan bruge tiden på dine kunder, og teksterne bliver skrevet, så de virker fra dag 1.
Behøver tekstforfatteren komme fra Horsens?
Selv om postnummeret ikke hedder 8700 Horsens, kan jeg sagtens være den rette tekstforfatter.
I takt med at vi alle arbejder mere online, er det heldigvis blevet nemt at holde onlinemøder. Derfor skriver jeg ofte større hjemmesidetekster for kunder, som jeg aldrig har mødt i virkeligheden. Og efter 10 minutter på teams tænker vi ikke over, at vi måske sidder over hundrede km fra hinanden.
Oprindeligt kommer jeg fra Galten mellem Århus og Silkeborg. Som nyuddannet journalist arbejdede jeg både på Århus Stiftstidende, Herning Folkeblad og Vejle Amts Folkeblad, ligesom jeg har været i praktik på Midtjyllands Avis, og efter sigende taler jeg stadig midtjysk.
Kræver din opgave, at jeg kører til Horsens, finder vi selvfølgelig ud af det.
Effektiv investering for din Horsensvirksomhed
Oftest optimerer jeg mine kunders hjemmeside eller skriver nye hjemmesidetekster helt fra bunden. For på hjemmesiden får du som regel mest ud af dit markedsføringsbudget.
Særligt har jeg stort fokus på, hvordan vi søgemaskineoptimerer hjemmesiden med professionelle SEO-tekster. Læs evt. mere om SEO Horsens.
Også nyhedsbreve har jeg stor erfaring med. For jeg vil være mine penge værd. Og nyhedsbreve er den eneste markedsføringsform, hvor læserne selv har givet meldt ud, at de gerne vil høre fra dig. Samtidig kræver nyhedsbreve den samme indsat – i både tid og penge – uanset hvor mange læsere – og mulige kunder – du rammer på én gang. Så ja, det er effektivt og en god investering.
Skriver alle typer tekster
Tidligere har jeg hjulpet Horsensvirksomheden Kåre Sundmark med netop kombinationen af en sælgende hjemmeside og nyhedsbreve.
Har du brug for trykte markedsføringstekster, kan jeg også skrive dem for dig. Udover pressemeddelelser kan det være, du gerne vil have et salgsbrev, en tekst til en folder, en årsberetning eller ligefrem manuskriptet til en bog. Jeg rådgiver dig gerne om, hvilken type tekst, der passer bedst ind i din markedsføringsstrategi.
Mine timepriser ligger fra 900 kroner ekskl. moms, og jeg skriver alle tekster gennem mine fleksible klippekort.
Kåre Sundmark, Foredragsholder, Horsens
Skulle have hyret Majbritt fra start
”Jeg har kendt Majbritt siden 2012, så jeg vidste, at hun var den bedste. Det tænker jeg stadig, selv om hun ikke er billig. Men nu har jeg investeret i en kvalitetshjemmeside, der kan arbejde for mig i mange år. Det skulle jeg have gjort fra starten, for så havde jeg forkortet en lang, tung proces til et forløb på omkring en måned. Inkl. opsætning hos grafikeren.
Jeg havde været i kontakt med firmaer, der sagde, at de kunne lave en hel hjemmeside til 5.000 kroner. Men jeg tror ikke, at de kunne have lavet hjemmesiden meget bedre end mig selv. Og når man ikke betaler for kvalitet, glemmer man jo hurtigt, hvad man har sparet. Og man har stadig den dårlige kvalitet.
Det er en fordel med en tekstforfatter, der både arbejder med hjemmesider og nyhedsbreve, for det gør det lettere for mig at få den samme røde tråd og ramme målgruppen præcist gennem al min markedsføring. Så nu hvor hjemmesiden er færdig, er vi gået i gang med en freebie, så jeg kan få læsere til mit nyhedsbrev.
Majbritt er jo møgirriterende og udfordrer mig hele tiden. Også i forhold til hvad min freebie skal handle om. Så nu laver jeg en freebie om, hvordan seniorer kan løbe børnebørnene trætte. Det er en bedre ide end mit første forslag, og samtidig rammer vi målgruppen rigtig godt.”
Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig
Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage
Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.
Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.