Årsberetning skrevet af en professionel tekstforfatter
Skal jeres årsberetning have et professionelt løft i år?
Måske har I jubilæum.
Måske skal I omtale nogle emner på en nænsom måde og vil sikre, at alle ord vejes på en guldvægt, eller I vil undgå, at processen i sig selv giver problemer.
Eller måske er kalenderen fyldt med andre opgaver, så I får svært ved at nå at skrive årsberetningen.
Uanset begrundelsen kan ekstern tekstforfatning være løsningen.
Så let kan I uddelegere årsberetningen til mig
Som journalist og tekstforfatter har jeg specialiseret mig i at overskue store skriveopgaver og estimere tidsforbruget.
Før jeg går i gang med at skrive, definerer vi opgaven:
Når I har læst den færdige årsrapport igennem, er I velkomne til selv at justere i teksten, eller vi kan gennemgå rapporten via Teams, hvis I gerne vil have mig til at rette noget.
Herefter er årsrapporten klar til tryk.
En årsberetning skal mere end at referere, hvad der er sket. Den skal fremhæve jeres højdepunkter og det, I er stolte af, og den skal motivere medarbejdere og eventuelle medlemmer til at fortsætte det gode arbejde. Selv om den skal bygges op om fakta, kan fakta aldrig stå alene, men skal formidles som den gode historie, folk har lyst til at læse. Det kræver både godt sprog og levende overskrifter samt konkrete detaljer, læserne kan genkende og trække på smilebåndet over.
Som tekstforfatter tænker jeg automatisk de facetter ind, når jeg researcher ifm. en skriveopgave, og når jeg skriver.
Pris: Fra 13.500 kroner ekskl. moms
Har du spørgsmål om, hvordan jeg vil skrive jeres årsberetning, er du velkommen til at ringe 27 12 11 14 eller sende mig en mail. Ofte vil jeg kunne skrive beretningen i løbet af en til to uger.
Fordel med et lille firma
“Vi har brugt Majbritt Lund i flere år. Med et klippekort på 50 timer har jeg ro i maven. Nu ved jeg, at jeg får løst mange opgaver til en fornuftig pris.
Jeg valgte Majbritt, fordi hun er troværdig, og fordi det er en fordel for mig at bruge et lille firma og have den direkte kontakt. Som direktør i sit eget firma har hun jo et stort ansvar for, at alle kunder er tilfredse.“
Susanne Gram Larsen
Kommunikationschef, Studieskolen