Søges kreativ tekstforfatter til hjemmesiden?

Er professionel tekstforfatning af dine hjemmesidetekster en attraktiv investering for dig?

Sikkert.

I hvert fald hvis du kan genkende dig selv her:

Du er dygtig til det, du laver, og driver en professionel virksomhed.

Din tid er kostbar, og derfor får du ikke lavet de opdateringer på hjemmesiden, du gerne vil. Og det ærgrer dig, for din eksisterende hjemmeside viser langt fra, hvad du i virkeligheden kan. Måske fordi du er blevet mere specialiseret, end du var, da teksterne blev skrevet. Måske fordi de aldrig har været gode nok.

Og du ved, at du mister kunder på det. Eller at du skal bruge unødig tid på at få kunderne til at betale det for dine ydelser, som du er værd. Du bliver heller ikke særlig tit kontaktet af kunder, der har fundet dig på Google. Derfor skal du arbejde for hvert et salg.

Og du har hverken tid til at skrive nye hjemmesidetekster, eller til at lære hvordan du skal skrive dem, så du opnår de ønskede resultater.

Det behøver du heller ikke.

For hyrer du professionel tekstforfatning af dine hjemmesidetekster, kan du bruge din tid på det, du allerede er så god til, at du tjener penge på det. Samtidig kan dine nye tekster hurtigt komme ud og arbejde for dig. Så du vinder 2 gange.

Hertil kommer, at en professionel tekstforfatter kan sælge dig bedre overfor både Google og kunderne.
Samt dine øvrige fordele ved at have en god hjemmeside:

  • null
    Den arbejder for dig 24/7
  • null
    Kunderne kan se, hvorfor de netop skal vælge dig – frem for konkurrenterne
  • null
    Du skal kun betale for teksterne én gang, så kan de tjene penge til dig år efter år efter år
MichaelThygesen

Majbritt var tjent hjem 10 gange på bare 1½ år

”Min hjemmeside har allerede solgt for 300.000 kroner til kunder, der har fundet mig på Google. Og prisen for tekst og rådgivning var 30.000 kroner.

Nu får jeg ca. en kunde om måneden via Google, og jeg har konstant kunder i min pipeline pga. hjemmesiden. Og næsten alle kunderne trækker på mig mere end en gang, så slutresultatet bliver mere end 300.000 kroner.

Teksterne viser, hvilken kvalitet jeg leverer, og at jeg har arbejdet med effektivitet i mange år. Det er også tydeligt, hvilken målgruppe jeg går efter, fordi teksterne inkluderer mine kunders ordvalg: Effektivitet, planlægning, struktur, spare tid og ambitiøs.

Michael Thygesen
Ejer og underviser,
 Work Efficiently

Professionel tekstforfatning = gennemtænkt kunderejse på hjemmesiden

Få læserne til at handle

Gode hjemmesidetekster kræver langt mere end korrekt og levende sprog. Den del er den letteste.

Det svære er at planlægge den digitale kunderejse på hjemmesiden. Og det kræver ekspertise og erfaring at lægge en effektiv strategi for, hvad læserne skal gøre, og hvordan vi får dem til det. Uanset om de skal købe i webshoppen eller kontakte dig.

Når din hjemmeside skal fungere som en effektiv salgskanal, skal en række detaljer tænkes ind fra start. For du risikerer at miste din læser for hvert ekstra klik, han skal foretage. Går han i stå eller brænder inde med et spørgsmål, opdager du det ikke, ligesom du ville gøre, hvis I holdt et møde.

Vigtigt med onlinestrategi

Samtidig skal det tænkes ind, at de besøgende kan lande på din hjemmeside mange forskellige steder fra, og at de færreste besøger din forside først:

Nogen lander på en søgemaskineoptimeret underside direkte fra Google og har aldrig høre om dig før.
Nogen klikker på et link, du har delt på de sociale medier. De kender dig måske.
Nogen klikker på et link til et blogindlæg i dit nyhedsbrev. De kan have kendt dig i mange år.
Nogen har fået dig anbefalet og ved måske perifært, hvad du kan.

Og din hjemmeside skal fungere for dem alle. Det stiller store krav til strategien om, hvilke sider du har brug for, og hvad der skal stå hvor.

Derfor har du brug for en erfaren onlinetekstforfatter.

Professionelle hjemmesidetekster skal tit være lange

En hyppig misforståelse er, at hjemmesidetekster skal være korte, fordi ingen har lyst til at læse meget. Det er helt rigtigt, at ingen vil læse noget, der er irrelevant. Derfor skal teksterne skrives præcist til den rette målgruppe, og de skal tit være længere, end de fleste er klar over.

Skal de findes på Google, skal de næsten altid være lange. Ofte 500-1.500 ord.

Skal de sælge, skal de punktere alle læsernes forbehold mod dit produkt eller din ydelse. Og ordet ”sælge” betyder også at sælge et kundemøde om din assistance eller overbevise læseren om, at han skal ringe til dig.

Jo mere komplicerede valg han skal træffe, jo mere kræver det af din tekst. Også af længden.

Mange tekster sælger ingenting, fordi de er for overordnede og generelle, og læseren skal gætte sig til alt for meget. Særligt i konsulentbranchen, hvor vi tilpasser vores løsninger efter den enkelte kunde, når vi har talt med ham. Men den samtale får du ikke, hvis din markedsføring ikke overbeviser læseren om, at han skal ringe til dig.

Derfor skal dine tekster fortælle tilpas meget til at læseren både kan se et muligt forløb for sig, og bliver overbevist om at du kan være den rette samarbejdspartner. For hvorfor skulle han ellers bruge sin tid på at ringe til dig? Ligesom du selv har han jo også travlt.

Din tekstforfatter til hjemmesiden kan være mig

Jeg hedder Majbritt Lund og

  • null
    er uddannet journalist I 2003
  • null
    har skrevet hjemmesidetekster og SEO-tekster i eget kommunikationsfirma i + 10 år
  • null
    får løbende SEO-sparring, så jeg holder mine kompetencer ved lige
  • null
    har skrevet bogen/e-bogen ”Overhal konkurrenterne med SEO-tekster, der sælger”. Læst af + 3.000

Min journalistuddannelse gør, at jeg kan overskue store mængder tekst og strukturere såvel indhold som arbejdsproces og tidsforbrug. Samtidig får du en kompetent rådgiver, for jeg har set for mange hjemmesider, der ikke virkede efter hensigten. Og jeg rådgiver dig gerne, før jeg kaster mig over tastaturet.

Det kan være, du har brug for rådgivning om

  • null
    din målgruppe
  • null
    hvilke sider du har brug for
  • null
    hvilke søgeord, der vil være oplagte, hvis du gerne vil have en SEO-venlig hjemmeside
  • null
    hvordan menustrukturen skal se ud

Så ring endelig til mig på 27 12 11 14, hvis du har brug for en tekstforfatter til hjemmesiden. Også selv om du aktuelt ikke har det fulde overblik over, hvad dine nye hjemmesidetekster skal kunne. Det kan jeg afklare sammen med dig.

Når vi har defineret, hvilke sider jeg skal skrive, er næste skridt, at jeg interviewer dig, så jeg får den nødvendige viden til at sælge dig bedst muligt i teksterne. Også selv om du ikke er den billigste på dit felt. Måske ligefrem langt fra.

Herefter får du teksterne leveret med overskrifter m.m., så de er klar til at blive lagt på hjemmesiden, når du har godkendt dem.

Det ideelle er, at jeg skriver alle tekster til din hjemmeside på én gang. På den måde kan jeg arbejde effektivt, og du slipper selv for at skulle ind over opgaven flere gange. Samtidig får du mængderabat.

Alternativt kan vi dele opgaven op og prioritere de sider, du vil få det største udbytte af.

vivi freqens

Hjemmeside, der kan arbejde mange år frem

Mange selvstændige prøver at lave deres markedsføring selv, og de får jo ofte en midlertidig løsning.

Netop fordi jeg selv er grafiker, kunne jeg ikke finde på at skrive teksterne selv. For jeg ved jo, at vi, der arbejder med markedsføring, har hver vores kompetencer.

Og på længere sigt er det jo godt givet ud, for nu har jeg en hjemmeside, der kan arbejde for mig mange år frem.”

Vivi Høy Frølich
Grafiker, Freqens

Kira portræt (002)

Kira Paulli, Videoproducent, Pixiweb

Hele hjemmesiden blev bedre

“Jeg vidste godt, at Majbritt er effektiv og professionel. Alligevel blev jeg overrasket over, hvor hurtigt hun afleverede mine nye SEO-tekster, og at hun havde fanget så præcist, hvordan de skulle skrives. Det var mikroskopisk, hvad jeg ville have rettet.

På min gamle hjemmeside havde jeg selv skrevet teksterne, og dengang fik jeg aldrig kunder via hjemmesiden. Det gør jeg nu.

Og nu bliver læserne på min hjemmeside i dobbelt så lang tid, og antallet af nye besøgende er mere end fordoblet.

Læs mere

Selv om jeg stort set ikke selv gør noget i forhold til Google, ligger flere af mine attraktive søgeord på side et, og jeg sælger for 70-80.000 kroner til nye kunder, der finder mig på Google. Hvert år. Og de er meget tæt på at købe, når de ringer.

Jeg leverer klassiske videoer, som kunderne kan have glæde af i mange år – og ikke eksperimenterende videoer, der ”spræller”. Det afspejler teksterne nu. Derfor ved kunderne, hvad de køber og bliver tilfredse.

Det var en kæmpe lettelse, at så stor en del af det grundlæggende arbejde med hjemmesiden var lavet, og jeg fik mere tid og overskud til at justere de andre detaljer med blandt andet foto og video, så den samlede hjemmeside blev bedre.

Pris for dygtig tekstforfatter til webtekster

Tekster til hjemmesiden, skrevet af en SEO-tekstforfatter, fås i mange prisklasser. Timepriserne for tekstforfatning svinger fra få hundrede kroner til + 1.000 kroner ekskl. moms.

Selv løser jeg alle copywriteropgaver gennem mine klippekort, hvor du betaler fra 900 i timen. Derfor går jeg ikke under betegnelsen ”billig tekstforfatter” og sælger i stedet mig selv på kvalitetstekster, du kan tjene penge på i mange år.

Mine priser for tekster til en hel hjemmeside begynder som regel ved 13.500 kroner ekskl. moms.

For at jeg kan give dig en præcis pris på, hvad netop din opgave vil koste, har jeg brug for at tale med dig. Ring gerne til mig på 27 12 11 14 eller send en mail. Så finder vi ud af, hvordan du får mest for dine penge.

Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig

Kontakt-Majbritt-Lund

Hvad er SEO-tekster?

Kaldes også søgemaskineoptimerede tekster eller SEO-venlige tekster.
SEO-tekster er skrevet på en særlig måde med henblik på at blive fundet på Google på et bestemt ord.

Hvordan skriver man SEO-tekster?

Du undersøger, hvilke søgeord kunderne søger på i din branche.
Du skriver en god tekst, der gør læserne klogere på netop det ord eller emne.
Du følger en bestemt struktur, så hele teksten netop handler om det ord eller emne og ikke alt mulig andet.
Du inddrager ord, der minder om søgeordet. Også kaldet ”relaterede søgeord”.
Du bruger søgeordet i overskrifter, titel og description, og når du navngiver dine billeder.

Eksempel:

Den her side er søgemaskineoptimeret efter ”tekstforfatning til hjemmeside”. Og relaterede søgeord er blandt andet: hjemmeside analyse, billig tekstforfatter, tekstforfatter SEO, tekstforfatter web, tekstforfatter til hjemmeside, tekst til hjemmeside, dansk copywriter.

Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage

Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.

Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.

HAR LØST OPGAVER FOR…

kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
frydenlund
kundereference
Medstrøm
kundereference
kundereference

Skriv dit søgeord og tryk ENTER