Få tekstbureauets fordele, og vælg din egen tekstforfatter
Har du brug for et tekstbureau med flere freelancetekstforfattere, eller foretrækker du, at den samme dygtige tekstforfatter altid skriver for dig?
Søger du kvalitetstekster på dansk, kan en professionel tekstforfatter som mig ofte dække dit behov.
Samtidig skal du kun betale for én person, og du er sikker på, at jeg også er her, næste gang du har brug for tekstbureauet, eller hvis du vil have noget skrevet om.
Med én skribent i tekstbureauet sikrer du én fuldtidsskribent. Ikke en række deltidskribenter uden samme rutine eller erfaring. En copywriter, hvis eneste metier er gode tekster, betyder
Og når copywriter, sælger og indehaver er én og samme person, opnår du en række fordele oveni:
- Sælgeren kan rådgive dig om, hvilke tekster du har brug for, så du kun bestiller tekster, der tjener sig selv ind
- Indehaveren har altid stor interesse i, at du som kunde er tilfreds og skal ikke have overtidsbetaling, hvis din opgave skal løses i en travl periode
- Tekstforfatteren lærer dig at kende allerede, mens I afstemmer opgaven og begynder ikke på niveau 1, når opgaven går i gang

Fordel med et lille firma
“Vi har brugt Majbritt Lund i flere år. Med et klippekort på 50 timer har jeg ro i maven. Nu ved jeg, at jeg får løst mange opgaver til en fornuftig pris.
Majbritt har altid fokus på målgruppen, og det betyder jo meget, om et sprogkursus skal sælges til private eller til forretningsfolk.
Hele vejen igennem fokuserer hun på, at teksterne og resten af hjemmesiden skal lede kunden hen mod et køb, og at det skal være så let som muligt for læseren at blive kunde.
Jeg valgte Majbritt, fordi hun er troværdig, og fordi det er en fordel for mig at bruge et lille firma og have den direkte kontakt. Som direktør i sit eget firma har hun jo et stort ansvar for, at alle kunder er tilfredse.“
Susanne Gram Larsen
Kommunikationschef, Studieskolen, København
Tekstbureau, der skriver mange forskellige tekster
Både ord
Når du vælger et erfarent tekstbureau, der kan skrive alle typer markedsføringstekster, kender din skribent den knivskarpe forskel på de forskellige tekster. Både ift. hvordan de skal skrives, og hvilket formål de skal tjene.
- Skal hjemmesideteksten søgemaskineoptimeres eller ej? Hvis ja, lægger vi strategien efter dit søgeord helt fra starten
- Skal content skrives ind i et nyhedsbrev og få læseren til at foretage en handling – eller har du brug for et blogindlæg, der skal kunne leve på din hjemmeside i mange år?
- Skal salgsteksten bruges i en folder, som evt. deles ud på en messe? Eller skal den sælge dit produkt i en webshop, uden du har talt med kunden?
- Hvilke pointer skal fremhæves i årsberetningen?
Og rådgivning
Samtidig kan jeg rådgive dig i valget af den korrekte teksttype. Næsten på ugentlig basis taler jeg med mulige kunder, der søger SEO-tekster skrevet ud fra søgeord, som ingen eller få søger på. Og de opgaver tager jeg selvfølgelig ikke ind, for jeg vil have tilfredse kunder.
Til andre tider efterspørger kunder en pressemeddelelse om et emne, der egner sig meget bedre til et blogindlæg eller et nyhedsbrev. Og jo længere tid vi samarbejder, jo bedre kan jeg rådgive om den rette tekst – og skrive den.
Jeg kan også bedre genbruge uddrag af tekster, jeg har skrevet tidligere. Derfor er det i din interesse at have et tekstbureau uden udskiftning af skribenter.
2 specialer går ofte igen
Mindst 80 % af mine kunder indleder med en afklaring eller præcisering af målgruppen. Som certificeret i emotionelle kundetyper kan jeg rådgive om, hvilken af 4 faste arketyper det vil være mest hensigtsmæssigt at målrette markedsføringen efter.
Kundetyperne er mere præcise end vanlige personaer ift. markedsføring, fordi vi arbejder efter en fast markedsføringsmanual, alt efter kundetypen. Derfor ved vi både, hvad de gerne vil læse om, og hvilket sprog og hvilke billeder og farver de foretrækker.
Herudover fylder webteksterne en stor del af mine skriveopgaver. Dels fordi virksomhederne selv ved, hvor vigtig hjemmesiden er. Dels fordi jeg tit opdager oplagte muligheder for at optimere hjemmesiden. Enten ift. Google eller den samlede kunderejse.
Kira Paulli, Videoproducent, Pixiweb
Hele hjemmesiden blev bedre
“Jeg vidste godt, at Majbritt er effektiv og professionel. Alligevel blev jeg overrasket over, hvor hurtigt hun afleverede mine nye SEO-tekster, og at hun havde fanget så præcist, hvordan de skulle skrives. Det var mikroskopisk, hvad jeg ville have rettet.
På min gamle hjemmeside havde jeg selv skrevet teksterne, og dengang fik jeg aldrig kunder via hjemmesiden. Det gør jeg nu.
Og nu bliver læserne på min hjemmeside i dobbelt så lang tid, og antallet af nye besøgende er mere end fordoblet.
Læs mere
“Selv om jeg stort set ikke selv gør noget i forhold til Google, ligger flere af mine attraktive søgeord på side et, og jeg sælger for 70-80.000 kroner til nye kunder, der finder mig på Google. Hvert år. Og de er meget tæt på at købe, når de ringer.
Jeg leverer klassiske videoer, som kunderne kan have glæde af i mange år – og ikke eksperimenterende videoer, der ”spræller”. Det afspejler teksterne nu. Derfor ved kunderne, hvad de køber og bliver tilfredse.
Det var en kæmpe lettelse, at så stor en del af det grundlæggende arbejde med hjemmesiden var lavet, og jeg fik mere tid og overskud til at justere de andre detaljer med blandt andet foto og video, så den samlede hjemmeside blev bedre.“
Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig
Få flere tilfredse kunder, der kommer tilbage
Din målgruppe skal opleve, at du er særlig kompetent til at hjælpe netop dem. Som specialist i kundetyper kan jeg målrette din markedsføring, så du tiltrækker de rigtige kunder.
Emotionelle kundetyper bygger på grundig forskning: Alle kunder inddeles i 4 arketyper ud fra, hvad der påvirker dem til at købe. Når du har valgt én type, målretter vi hele din markedsføring og dine ydelser efter netop din målgruppe, og du får lettere ved at sælge.