Kundebreve kan sælge for dig igen og igen

Med kundebreve får du ekstra synlighed, fordi dine konkurrenter ofte fokuserer på online markedsføring.

Måske skal du bruge et kundebrev, fordi du

  • null
    kører en salgskampagne, hvor direct mails, som kundebreve også kaldes, følges op med telefonopkald
  • null
    sender trykt markedsføring ud og vil sikre, at det bliver læst
  • null
    sælger fysiske produkter og vil optimere din service

Hvis dit kundebrev skal sendes ud sammen med øvrigt markedsføringsmateriale, anbefaler jeg, at jeg også bidrager med de øvrige tekster. Dels for at vi sikrer, at begge dele strømlines og passer sammen. Dels fordi opgaven sjældent bliver væsentligt større, når jeg alligevel skal sætte mig ind i din målgruppe, din virksomhed og virksomhedens konkurrencefordele.

Når jeg skriver kundebreve og andre tekster, fokuserer jeg altid på, hvem målgruppen er, hvad vi vil have dem til at gøre, og hvad deres udbytte vil være. Skal de læse i et katalog, fremhæver jeg en nyhed eller to. Og skal kundebrevet følge med et produkt købt i din webshop, guider jeg kunden til at bruge produktet på den rette måde, så han bliver glad for købet – og køber hos dig igen. Alene det at modtage et kundebrev, der adskiller sig fra standardbreve, fremmer købsoplevelsen i sig selv.

Skal nogle af dine kundebreve sendes per mail? Det vil jeg gerne rådgive dig om. For alt efter formålet kan e-mails være mere effektive end fysiske breve. Og det er meget billigere.

Susanne Gram_L7G9705

Fordel med et lille firma

Vi har brugt Majbritt Lund i flere år. Med et klippekort på 50 timer har jeg ro i maven. Nu ved jeg, at jeg får løst mange opgaver til en fornuftig pris.

Majbritt har altid fokus på målgruppen, og det betyder jo meget, om et sprogkursus skal sælges til private eller til forretningsfolk.

Jeg valgte Majbritt, fordi hun er troværdig, og fordi det er en fordel for mig at bruge et lille firma og have den direkte kontakt. Som direktør i sit eget firma har hun jo et stort ansvar for, at alle kunder er tilfredse.

Susanne Gram Larsen
Kommunikationschef, Studieskolen, København

Hvorfor kan jeg skrive dine kundebreve?

Jeg er uddannet journalist, og siden 2007 har drevet mit eget tekstbureau, hvor jeg har specialiseret mig i markedsføring. Mit speciale er målgrupper, kunderejser og markedsføringstekster.

Har du brug for flere kundebreve på én gang, kan jeg tit lave flere versioner af det samme kundebrev, hvilket er meget billigere for dig.

Har du flere spørgsmål, så ring til tekstforfatteren på 27 12 11 14, eller send en mail.

En fordel, at Majbritt ikke er teknisk

“Da jeg snakkede med Majbritt første gang, var jeg i tvivl, om hun kunne skrive teksterne for mig, fordi det, jeg laver, er så nørdet. Men jeg kunne høre på de spørgsmål, hun stillede mig, at hun forstod essensen.

Havde jeg skrevet selv, var teksterne blevet meget mere tekniske. Og mange af mine kunder er jo ikke lige så specialiserede som jeg selv.

Jeg tænker, at det ligefrem var en fordel, at Majbritt ikke havde den tekniske forståelse, for hun skrev kun, hvad der var relevant for målgruppen.”

Svenne Krap
Indehaver Kracon ApS

Skriv gerne til mig. Så kontakter jeg dig

Kontakt-Majbritt-Lund

HAR LØST OPGAVER FOR…

kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
kundereference
frydenlund
kundereference
Medstrøm
kundereference
kundereference

Skriv dit søgeord og tryk ENTER