PR-kursus Kom i medierne | Kursus om pressemeddelelser
Vil du tiltrække flere kunder ved at fortælle din historie i medierne?
Undrer du dig over, hvorfor journalisterne altid interviewer dine konkurrenter i stedet for dig?
Skal det være dig og din virksomhed, aviser, blade og magasiner skriver om næste gang?

Så gør som flere tusinde andre kursister har gjort. Deltag på mit PR-kursus, og kom i medierne.

Pressemeddelelser

Omtale i medierne kan gøre rigtig mange mennesker – og potentielle kunder – opmærksomme på, hvad netop din virksomhed er særlig god til. Medierne når ud til store målgrupper, og det giver flere besøgende på hjemmesiden og ekspertstatus. Desuden vender medierne tit tilbage til de kilder, som de tidligere har interviewet.

Så har du en gang fået den gode relation til en journalist eller et medie, kan den komme dig til gode mange gange.

Hvorfor kan jeg lære dig det?

Jeg er uddannet journalist på Danmarks Journalisthøjskole og har arbejdet på flere redaktioner, hvor jeg sorterede en masse pressemeddelelser fra.

Nu er PR-strategier og pressemeddelelser en stor del af min virksomhed.

Vil du have glæde af min erfaring både som journalist og PR-konsulent? Så deltag på mit PR-kursus.

På dette PR-kursus lærer du, hvordan

  • journalisterne definerer en god historie
  • du vinkler dit budskab, så det bliver en historie, medierne har lyst til at bringe
  • en god pressemeddelelse er bygget op
  • journalisterne arbejder, og hvad det betyder for dit samarbejde med dem
  • du kan vinkle den samme historie på flere måder, så den kan fortælles til flere forskellige typer medier.

 

En viden du kan bruge fremover igen og igen, hver gang du gerne vil fortælle en god historie i medierne.

Efter PR-kurset er du derfor klar til at

  • vinkle din historie til flere forskellige typer medier
  • skrive en pressemeddelelse
  • ringe til journalisten.

Pris for kurset: Kom i medierne

Kurset er et dagskursus, men kan også holdes i forkortet udgave.

Læs om priser for PR-kurset her.

Hvis du sammenligner med, hvad annoncer koster i medierne, kan du regne på, hvor hurtigt jeg kan tjene mig selv hjem.

Målgruppe for PR-kurset “Kom i medierne”

PR-kurset “Kom i medierne” er for dig, der gerne vil blive bedre til at fortælle dine gode historier i medierne.

Kurset tilrettelægges selvfølgelig efter den specifikke målgruppe.

Book et PR-kursus

Fandt du ikke det PR-kursus, du søgte?

Du kan læse om mine andre kurser om kommunikation eller om PR-rådgivning her.

Du kan også se kurset på denne video.

Tidligere har jeg blandt andet holdt PR-kurser eller foredrag for

  • Øjenforeningen Værn om Synet
  • Jeudan
  • Danish Association of American Square Dance Clubs
  • Dansk Vandrelaug
  • Iværksættermessen i Køge
  • Danske Fugleforeninger
  • Marinehjemmeværnet
  • Frivilligcenter Ringkøbing Skjern
  • Ishøj Kommune
  • Patientforeningernes Samvirke
  • Osteoporoseforeningen
  • Danske Handicaporganisationer Fredensborg

 

Herudover har jeg i en årrække holdt en række gratis kurser om PR. Blandt andet i samarbejde med IVÆKST.

Skrive dine søgeord i feltet ovenfor og tryk derefter på enter knappen for at søge...